Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Angel-Devil
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
za 03 sep 2011, 16:00

a word that i want to know so soon

hallo, lang geleden...

ik moet eerlijk toegeven dat ik een tijdje geen sims meer gespeeld heb, de intresse was gewoon even weg, maar nu heb ik de sims herondekt en is het het leuker dan ooit :laugh

zo heb ik ook weer de draad opgenomen om een wereld op poten te zetten, waarin mijn sims zich op en top thuis zullen voelen. ik heb besloten om Rivervieuw onder handen te nemen en hem aan een grondige metamorfose te onderwerpen... let's start the game!

hier is het begin... kleinschalig, maar een begin :flapper

het is een strand dat ik altijd al miste in Rivervieuw... aan het strand komt een winkel-restaurantdijk waar sims een heerlijk dagje uit kunnen beleven met het hele gezin of alleen met hun geliefde...
Afbeelding

dus nu hoor ik het graag... wat denken jullie al van het kleinschalige begin?
tips voor toekomstige dingen zijn meer dan welkom, iedereen kent (vermoed ik toch) Rivervieuw, dus als jullie tips voor me hebben: shoot! :laugh
iemand schreef:
'niemand is zo rijk als hij die vrienden heeft'
toen ik dit las, dacht ik diep in mij:
'die had een vriend zoals jij!'
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: a word that i want to know so soon

Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Kan nu nog alle kanten op nu natuurlijk, dus is het lastig om er echt al iets van te vinden. Zelf zou ik me nu nog niet teveel focussen op een bepaald gebied en eerst zorgen dat de rest goed ligt. Die berg kan namelijk nog best lastig worden als je daar straks iets mee wil doen en er wegen omheen wilt aanleggen, maar ik kan natuurlijk niet zien wat je allemaal van plan bent. Bovendien; je hebt al redelijk wat ervaring met het maken van een wereld, dus je weet zelf ook wel wat werkt en wat niet. Succes ermee, dan zie ik het vanzelf wel weer! :)

Weergave- en sorteeropties