Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Angel-Devil
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
za 03 sep 2011, 16:00

wie heeft nog dit probleem met CAW?

hoi iedereen,
ik krijg CAW niet meer open, meer bepaald hij wil niet meer open!
ik krijg sinds een paar maand steeds de melding bij het opstarten dat CAW gecrasht is en als ik in dat vakje dan op ok duw, sluit hij zichzelf gewoon weer af.
ik heb al geprobeerd om hem volledig van mijn laptop te hale en er weer helemaal opnieuw op te zetten maar dit telkens zonder resultaat :(
CAW heeft wel altijd gewerkt op mijn laptop...
iemand raad?
iemand schreef:
'niemand is zo rijk als hij die vrienden heeft'
toen ik dit las, dacht ik diep in mij:
'die had een vriend zoals jij!'
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: wie heeft nog dit probleem met CAW?

Je hebt dit probleem toch niet toevallig sinds de laatste patch? Sindsdien zijn er problemen met CAW, maar dat zou inmiddels gepatcht moeten zijn in een mini-patch. In ieder geval is dit probleem best lastig te verhelpen aangezien het letterlijk alles kan zijn. Ik zou eens beginnen met zowel de map De Sims 3 als die van De Sims 3 Create A World Tool in Documenten\Electronic Arts te verplaatsen naar je bureablad en dan te kijken of CAW wel werkt. Meestal ligt het probleem wel in een van die twee mappen en als dat nu ook inderdaad het geval, dan moet je even een voor een uitzoeken bij welke map het nou precies mis gaat en daarna ook bij welke submap. Meestal is het een of ander cache-bestand dat corrupt is geraakt, maar het kan vanalles zijn. :)
Angel-Devil
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
za 03 sep 2011, 16:00

Re: wie heeft nog dit probleem met CAW?

spijtig genoeg werken deze stappen niet :(
ik krijg nog steeds de melding, ondanks de mappen op het bureaublad staan
iemand schreef:
'niemand is zo rijk als hij die vrienden heeft'
toen ik dit las, dacht ik diep in mij:
'die had een vriend zoals jij!'
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: wie heeft nog dit probleem met CAW?

Die melding is echt ineens ooit gekomen neem ik aan? Niks bijzonders gedaan of geüpdatet (ook buiten Sims 3)? Zoals gezegd is deze fout gewoon lastig te verhelpen omdat zo'n beetje alles wel de oorzaak kan zijn.

Maar ik denk dan dat je toch uit gaat komen bij het opnieuw installeren van CAW én Sims 3. Na het controleren van je persoonlijke gamedata is dit toch het gemakkelijkst om eerst nog te proberen. Wanneer je het dan opnieuw gaat installeren, begin dan alleen met Sims 3 en patch het bij voorkeur handmatig naar versie 1.67 (dus niet 1.69, want die zou ik - ook al zou het onderhand opgelost moeten zijn - nog maar even apart houden). Installeer dan CAW en kijk of het werk. Zo ja, dan kun je eerst proberen te update naar 1.69 en dan ook de uitbreidingen installeren. Anders kijk ik nog wel weer verder naar een mogelijke oplossing. :)

Weergave- en sorteeropties