Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

error met caw, weet niet wat ik hier aan moet doen.

ik heb sinds de laatste dagen last van een error en ik kan dus niet in CAW bewerkingen uitvoeren.
Afbeelding

ik heb al opnieuw geinstaleerd tot 3x toe, registery delited en daarna opnieuw geinstaleerd.
client opnieuw gedownload en geinstaleerd hielp ook niet.

oude save files geprobeerd van 5 maanden terug en die maken ook die error, terwijl ze eerder normaal werkte.

ik heb het op 3 verschillende computers geprobeerd, waarvan 2 computers waar deze crash binnen een paar minuten kwam, en de andere computer werkt de wereld wel goed, maar dat is niet mijn pc :P

ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen, ben compleet radeloos met dit.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: error met caw, weet niet wat ik hier aan moet doen.

Alexie, een oud trucje helpt misschien.

Hernoem je 'DCCache' naar bijvoorbeeld 'DCCache_old'. Die map vind je in (Mijn) Documenten/Electronic Arts/De Sims 3 .

Als je dan CAW opstart wordt een nieuwe DCCache aangemaakt. Nu heb je als het goed is de downloads uitgeschakeld wanneer je met CAW werkt.

Als je dan weer wilt spelen moet je trouwens de twee DCCache mappen die je dan hebt wel wisselen (en uiteraard het '_old' er weer even afhalen) om in je spel je downloads gewoon weer te hebben. En als je CAW weer wilt gebruiken, moet je de mappen weer wisselen.

Het is wat omslachtig, maar misschien helpt het jou. :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties