Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

170 berichten • Pagina 7 van 9

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: preview van mijn stad. (update: 12de pagina nieuwe plaat

jaa!! da's een goed idee!! een soort praat-hal! met allemaal banken en relaxte plekjes enzo.. in die kroegen komen echt heel weinig sims.. :glare

IDEE: een soort huis met en binnentuin, waar sims met groene vingertjes kunnen prutsen en frutselen! :)
ook kan je een vampieren-slaap-plaats maken waar vermoeide vampiertjes kunnen slapen :laugh !
een plaatsje waar beroemde sims kunnen optreden: een open podium.. :woot
Wow.. de ideen blijven uit mijn hoofd stromen :P
nog een klein tipje dan maar: zet mist op en om het kerkhof :flapper
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: preview van mijn stad. (update: 12de pagina nieuwe plaat

^ Een podium is al aanwezig :P staat niet opd e foto's :D niet alles komt erop xD
mist details ben ik nog niet mee bezig geweest, op het grote moment het uiterlijk aanleggen, dan de steen/zaadjes spawners.Daarna de afwerken zoals mist. maar is wel een goeie dat je het opmerkt :P

Voor vampieren is nog niks aanwezig, ben nog druk bezig met de appartementen/omgeving.

@simbot009 op het moment zijn er naaste de 4 grote parken, zon 10 kleinere plaatsen waar sims elkaar kunnen ontmoeten.
Maar zal is in overweging nemen voor een iets wat op een soort sociale ruimte lijkt.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten