Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Davis99
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
zo 29 aug 2010, 17:56

Importeren Wereld in spel lukt niet... :(

Hallo,

Ik ben sinds een paar dagen aan't klooien met CAW. Ik wil graag een winters landschap maken, waar ik in het najaar lekker mee kan gaan spelen. Ik heb een sneeuwpattern gemaakt, en deze over het hele stuk land gesprayd. Ik heb het bestand 'Riverview_lite' gebruikt, dit bestand heb ik geopend, en vervolgens bewerkt met de spraytool. Vervolgens heb ik via ingame wat kavels in de wereld gezet. Naam ingevoerd, plaatje et cetera. Opgeslagen, en via de CAW geëxporteerd. Vervolgens kopieer ik het bestand vanuit Export naar Downloads, zoals mij is verteld hoor ik dit vooraf nog te doen. In het openingsvenster van TS3 staat hij bij downloads (Niet bij Geïnstalleerde objecten). Als ik Sims3 vervolgens opstart, en een nieuw spel wil beginnen, staat mijn wereld niet waar hij hoor te staan.

Weet iemand wat ik fout doe?

Bij voorbaat dank :D
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Importeren Wereld in spel lukt niet... :(

Alleen in de downloadsmap zetten is niet genoeg om dingen te installeren.
In het openingsvenster in de download-tab moet je nog je wereld aanvinken en dan op het knopje installeren klikken ;-) En als het goed is kan je daarna wel je wereld kiezen.

Een ander alternatief is, om gewoon op het bestand te dubbelklikken en dan installeert hij je wereld ook. (Je spel moet hiervoor wel uit staan)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Davis99
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
zo 29 aug 2010, 17:56

Re: Importeren Wereld in spel lukt niet... :(

Hij staat als geïnstalleerd in de download-tab. Heb hem opnieuw geïnstalleerd en dat is allemaal gelukt. Echter staat hij vervolgens niet bij 'Geïnstalleerd Materiaal'? In het spel staat hij ook nog altijd niet, wat doe ik nou fout?
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Importeren Wereld in spel lukt niet... :(

^Dat maakt denk ik niet zo veel uit. Je kan alleen de spullen gebruiken van de uitbredingen die hij zelf heeft.

Is je spel wel helemaal geüpdatet naar de laatste versie?
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Davis99
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
zo 29 aug 2010, 17:56

Re: Importeren Wereld in spel lukt niet... :(

Ja, hij is volledig op to date. In principe maakt het mij niet zo veel uit wat voor soort landschap of stad ik in m'n sims heb, als er maar sneeuw ligt. Dus misschien dat iemand een stad of plaats met sneeuw die ik zelf kan uploaden... Misschien is dat makkelijker

Weergave- en sorteeropties