Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

SimSimpson
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
wo 04 aug 2010, 13:55

Kan wereld niet uploaden

Hallo allemaal,
Sinds kort speel ik sims 3, voorheen sims 2. En omdat je bij sims 3 geen eigen buurten kan maken heb ik de CAW-tool maar gedownload. Ik kan echter geen werelden op sims3.com zetten om vervolgens weer te downloaden.

Ik doe het volgende:
-Wereld maken
- naam geven/beschijving toevoegen/plaatje toevoegen.
- wereld opslaan onder dezelfde naam als de gegeven naam.
- wereld selecteren om te exporteren
--> ' Je wereld is succesvol geexporteerd'

Hij staat nog niet bij 'mijn studio', dus ga ik naar het sims 3 startprogramma.
Hij staat bij de uploads.

-> selecteren en op uploaden klikken
- en vervolgens krijg ik een foutmelding.
'Het uploaden is mislukt, omdat de uitwisselingserver het volgnede al bevat: doehetnoueenssomdingikwordgekvanje' (naam van de wereld)

Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Kan wereld niet uploaden

Als ik het zo lees, staat er al een wereld met dezelfde naam op de uitwisselingsserver. :(

Probeer het eens met een andere naam voor je wereld. Dus even een andere naam geven in CAW (jouw stap 2) en dan opnieuw exporteren, liefst ook onder die andere naam. :D

Als dat nog hetzelfde probleem geeft, dan zou je nog een keer een andere naam kunnen proberen. Het lijkt mij niet aan de grootte in MB's te liggen, omdat je dan op zich geen foutmelding krijgt; het uploaden stopt dan gewoon.
Afbeelding
inge__b@live.nl
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 12 mei 2016, 14:27

Re: Kan wereld niet uploaden

Het is al een hele tijd geleden dat dit topic was gestart. Maar ik heb helaas hetzelfde probleem. Andere naam werkt niet. Ik heb dit al verschillende keren geprobeerd. Kan dit komen omdat ik een tussendoor al een keer geupload heb naar de uitwisseling? Die kreeg ik wel geupload. Maar deze helaas niet.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Kan wereld niet uploaden

Ik zag je reactie overigens nu pas, dus vandaar dat het vrij lang duurde voordat je reactie zichtbaar is. :sweatdrop

Maar eerlijk gezegd zou ik ook niet echt weten hoe je dit kunt oplossen, als alle bovenstaande dingen niet werken. Je zou kunnen kijken of het werkt om de naam en beschrijving van de wereld te veranderen naar iets compleet nieuws en dan ook onder die nieuwe naam op te slaan en te exporteren. Misschien helpt dat iets, maar ik gok van niet eerlijk gezegd.

Weergave- en sorteeropties