Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

CAW installeren

Hoi allemaal,

Ik wilde vandaag starten met CAW maar hij opende niet wegens een crash. Ik heb zelf nog al moeite met verwijderen en opnieuw installeren en mijn ouders nappen het ook niet =/ Ik heb op op internet gekeken maar ik heb moeite sommige plekken op de pc te vinden. Is er iemand die hier een stappenplan voor mij kan maken?

Het probleem is zeg maar dat als ik hem opstart hij crasht. Dit was al eens eerder gebeurd maar ik ben vergeten hoe ik het moest oplossen, sorry :$
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: CAW installeren

Normaal zou het gewoon moeten werken als je CAW eerst verwijdert via 'Programma (wijzigen of) verwijderen' in het configuratiescherm en dan vervolgens eventueel nog het overgebleven mapje van CAW in Program Files/Electronic Arts verwijdert. Dan zo je het gewoon moeten kunnen installeren als je de nieuwste versie hebt. :)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: CAW installeren

Ja maar dat heeft al 3 dingen die ik niet begrijp x) Waar is het configuratiescherm en waar is dat mapje dan precies =S En hoe weet ik of ik de nieuwste versie heb? Sorry ik kan echt niet overweg met computers D=

Ik heb alleen een C: Program files zonder die 84x en eentje met 86x =/?

En hoe weet ik of ik 7 of 8 heb xD?

En volgensmij heb ik dan inderdaad de nieuwste versie.. hoop ik

Laatst gewijzigd door Lestis op wo 26 nov 2014, 19:09, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: CAW installeren

1) Hier staat wat duidelijker uitgelegd hoe je een programma kan verwijderen: http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... =windows-7 Windows 8 werkt soortgelijk, maar dan moet je met je muis rechtsonder of -boven van je scherm gaan en daar op configuratiescherm klikken.

2) Het CAW mapje is normaal te vinden op de volgende plek:
C:/Program Files (x84)/Electronic Arts/De Sms 3 Creëer een Wereld Tool
Als alles goed verwijderd is via bovenstaande methode zou je deze map niet meer kunnen vinden, maar mocht dat wel zo zijn is het nu gewoon veilig om 'm handmatig te verwijderen. Soms blijft er namelijk een log bestand over en die wil je eigenlijk niet meer hebben als je CAW opnieuw installeerd.

3) De nieuwste versie is gewoon de versie die je vindt op de site van Sims 3 :P
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: CAW installeren

Ik heb het configuratiescherm gevonden en vervolgens het geprobeerd te verwijderen maar hij kan het C:/Program niet vinden =/?

Hij kon het niet eerst niet vinden maar het lukte na 3x proberen xD?

Ik ben hem nu aan het opstarten maar hij stop niet met laden. IK hoop dat het lukt. Je filmpje hielp in ieder geval en ik heb hem nu verwijderd en opnieuw geïnstalleerd =]

Laatst gewijzigd door Lestis op wo 26 nov 2014, 19:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: CAW installeren

Het is gelukt :swing

Nu ga ik wat tutorials lezen en is wat uitproberen.
Bedankt voor je hulp Rudy, ik snap geen hok van computers maar jij legt het weer goed uit :knuffel

Weergave- en sorteeropties