Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

74 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Neverglade

JustMyLife schreef:^Nou in Sunset Valley is ook veel werk gestopt, ik vind ze allemaal goed. En een beetje flauw tegenover al die mensen van sims die zo hard hebben gewerkt. Iedereen zegt zo vaak dat alles van EA lelijk is, maar dat vind ik vrij oneerlijk. Ik ben ook niet altijd tevreden, daar niet van, maar een beetje waardering is op z'n plaats.
Inderdaad en weet ook dat als EA een Wereld maak iedereen het een beetje mooi moet vinden: het kan niet te strak zijn of te rommelig. Dat betekend compromissen maken zodat zoveel mogelijk fans de buurt leuk vinden.

xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Neverglade

^ eigen onder hem maja :P

ik speel nu alleen mar in die wereld, simpel omdat ik nog aan het kijken ben of er geen problemen komen nu ;)

maar ik vind de wereld helemala geweldig

en ik heb geen probleem me de patch die ik heb geinstalleerd voor deze werled ;)

en en beetje respect mag we, want dankz ij hun spelen we nu sims en is deze site er :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Neverglade

De mensen die je in het begin in goedkope huizen zet verhuizen vanzelf naar de duurdere plekken. En zoals in elk wereld, de stad maakt zichzelf vol, opnieuw en opnieuw. Dankzij een of andere code van EA gaan er vanzelf nieuwe families in wonen.

Ik vind Sunset Valley de mooiste buurt van allemaal (nog) omdat het van alles wat heeft, dat vind ik zo knap gedaan van EA. :D Maar ik speel deze wereld ook redelijk vaak, maar hou niet van de 'grouwe' kleuren, het is zo saai. Ik ben een fel type :laugh (Geel etc.)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Neverglade

Het is een erg mooie wereld, je ziet gelijk dat er heel veel aandacht aan is gegeven. Maar toch, op een of andere manier, ga ik er niet in spelen. Zoals hierboven ergens staat, de huizen zijn al duur.
Ik speel nog gewoon in Sunset Valley, en zal na Ambities wss ook in Twinbrook gaan spelen :)

Maar wel mijn complimenten voor de maker, pfoe, ik doe het 'em niet na!
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Neverglade

Yes, ik had de wereld al gedownload, en de eerste keer dat ik 'm uit wilde proberen, viel mijn spel uit :cry

Maarmaarmaar, ik startte hem dus gisteren weer op, en toen deed hij het wel :D ! MAAR WAT IS DAT EEN MOOIE WERELD ZEG!! Ik ga er waarschijnlijk een dagboek in maken, al wonen er nog niet zoveel mensen ;-)
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Neverglade

Ik was eventjes met Neverglade aan het spelen, en toen kwam ik een huis tegen dat precies leek op een huis uit Sunset Valley, waar ik net mee had gespeeld. Ik vond het een beetje eng, want zelfs de inrichting lijkt hetzelfde.. alleen een andere kleur!

Afbeelding

Dat is het huis uit Sunset Valley en dit is het huis in Neverglade:

Afbeelding

Het lijkt wel erg op elkaar.. of niet soms :O.
De binnenkant is dus ook precies hetzelfde, maar in een andere kleur :O.

XX
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Neverglade

Zo scary vind ik dat niet. Het huis komt gewoon uit Sunset Valley en is via de bibliotheek overgeheveld. Wat kleuren veranderen en er een ander boom voor zetten en je hebt het huis in Neverglade. Sorry, maar zo eenvoudig is het ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3620
Lid geworden op:
zo 07 feb 2010, 17:19

Re: Neverglade

Haha XD Geeft niet... Maar het is wel het huis van Langerak,ik heb net gekeken :) Duss, iedereen weer tevreden ;) :$

Weergave- en sorteeropties