Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
tinkerbelletje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 29 mei 2013, 23:17

winkeldijk

hallo iedereen ik heb eens een vraagje:
ik heb een nieuwe wereld moeten maken omdat de andere verloren was gegaan door een crash
nu heb ik het strand voor koppeltjes al gemaakt:
Afbeelding
en nu wil ik hieraan een winkelwandeldijk zoals in knokke of nieuwpoort zoals op de foto's hieronder
heeft iemand tips of ideeën hoe ik deze kan maken? ik dacht zelf aan bv 3x trottoir naast elkaar, want er mogen geen auto's door, en dan zo een baantje maken zodat de trottoir uitkomt op de grote baan waar wel auto's komen snap je?
Afbeelding
Afbeelding
ik ben ik :)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: winkeldijk

Eerlijk gezegd zou ik geen trottoir aanleggen en al helemaal nooit (!) met drie stroken naast elkaar. Dat laaste veroorzaakt namelijk fouten in je routing. Eigenlijk zou ik gewoon een textuur downloaden met een stoeppatroontje, zodat je meteen een breeder trottoir kunt maken. Bridgeport heeft daar wel een goede textuur voor. Daarachter zou ik dan een aantal wolkenkrabbers zetten, of als je dat niet wilt, gewoon iets boulevard-achtigs of iets anders leuks. ;)
Deze zeemuren van Twinbrook zijn misschien ook wel mooie aanvullingen als verhoogde afscheiding tussen het strand en het trottoir. Die geven namelijk een speelser effect, wat mij wel erg mooi lijkt passen binnen de wereld. Verder zou ik niet echt zo'n grote rotsen op je strand plaatsen, maar juist kleine rotsen (of juist helemaal geen). Ik hoop dat je er iets aan hebt. :D

Als laaste kun je trouwens beter screen nemen door gewoon een Printscreen te maken en dat dan via Paint op te slaan. ;)

Weergave- en sorteeropties