Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Whitdawn Heights ~ by Hugo

Whitdawn Heights

Afbeelding
Welkom in een nieuwe wereld: Whitdawn Heights! Of je sims hier nu zijn voor ontspanning, sport of om samen met de kinderen te genieten, iedereen vindt wel een plekje in dit gezellige bergstadje.

Whitdawn Heights is een wereld die ik een beetje voor mezelf en een beetje voor mijn broer Slimpie Roel heb gemaakt. We vonden het zonde dat we eigenlijk nooit de kavels in de stadsbibliotheek gebruikten. Maar daar komt nu verandering in! Want ik ben een wereld aan het bouwen met allemaal standaard-EA kavels. Of ze nu van uitbreidingen, Limited-Editions of de store komen. De rabbitholes heb ik uit Hidden Springs genomen, gewoon omdat die het best in de stijl van de wereld passen.

Whitdawn Heights is een ietwat mistig bergstadje met een grote voorliefde voor sport en kinderen. De wereld heeft verschillende wijken. Ik heb nog niet overal screens van gemaakt, dat ben ik gewoon vergeten. :sweatdrop Maar hopelijk krijgen jullie toch een beetje een indruk:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En nog even een overzichtsfoto:
Afbeelding
(Op de overzichtsfoto is het zo ver uitgezoomd dat je de bomen niet meer ziet, daarom oogt het zeker wat kaal ;) )

Zoals je ziet zijn sommige stukken land nog erg kaal en er zijn zeker nog stukken waar ik nog niet klaar mee ben, maar laat weten wat je er van vind!
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Whitdawn Heights ~ by Hugo

Ik vind dat het een beetje een mario-effect krijgt. Daarmee bedoel ik dat je alleen duidelijke kleuren hebt gebruikt in het landschap. Of groen of wit. Terwijl zoals Rudy ook al zei het misschien echter is als je ook meer overvloeiende kleuren hebt. Voor de rest vind ik je wereld wel erg mooi ingericht, ik krijg er een beetje een Oostenrijks/Zwitsers gevoel bij:D

Weergave- en sorteeropties