Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

Zandweg en groene zee?

Hey,
ik ben onlangs begonnen met een wereld te maken en ik heb een vraagje:
hoe maak je een mooie zandweg of een andere weg die eventueel goed past bij een eiland?

Ik heb al gezocht op het internet, maar kon alleen maar een 'vuile' weg vinden met bruine stenen en wegen met asfalt...

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee ;)

xx,
Plushie

Laatst gewijzigd door Plushie op zo 13 okt 2013, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Zandweg?

Je zou altijd de zandweg van Sunlit Tides kunnen proberen. (link) (Je hoeft overigens Sunlit Tides zelf niet te bezitten om de bestanden te kunnen gebruiken.) ;)

Zo kun je natuurlijk ook alle andere zandpaden van andere werelden gebruiken. Zeg het maar als je iets wilt. Wederom hoef je daar niet de wereld of uitbreiding zelf voor te bezitten. :D
Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

Re: Zandweg?

Ik krijg ze niet gedownload...
Is er misschien nog ergens anders iets waar je deze kunt downloaden? ;p
Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

Re: Zandweg?

Dubbelpost -.- Sorry...

Ik zit nog ergens anders mee, mijn zee ziet nogal groen ;S
Afbeelding
Als ik de ondergrond kleur (bv. zandkleur) dan lijkt het gewoon een stuk land, waardoor het zeer lastig wordt om tijdens het bouwen (of inkleuren) een onderscheid te maken tussen zee en land...

Gebruik je hier ook een 'kleurlaag' voor of hoort dit normaal niet zo?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Zandweg en groene zee?

https://www.mediafire.com/?ce0vz27bj1v533d

Misschien deze link? :D

Verder zou die kleur door verschillnde factoren kunnen komen. Waarschijnlijk komt het doordat je mist uit hebt staan. Je zou ook het weer onder het menu 'tijd' naar de eerste (onbewolkt) of de tweede (halfbewolkt) kunnen zetten. Vervolgens zou je het geheel ook eens kunnen saven en dan CAW even herstarten en dan mist aan laten. Als dat dan niet werkt zijn misschieb je ini-bestanden wel corrupt, maar die kans is klein als je daar niets aan verandert hebt in s3pe.

Weergave- en sorteeropties