Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Kassamiep
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 22:04

Geen effecten te zien wanneer ik de wereld in het spel zet?

hoi!

Ik zit echt met een probleem, ik heb er weken over gedaan om de perfecte wereld te maken, compleet met watervallen en alles, maar wanneer ik mijn stad ga bewerken in het spel of wanneer ik hem in het spel zelf gebruik dan zie ik geen effecten, dus geen waterval, geen golven, geen vogels, vissen en helemaal niks.

de waterval waar ik zeker een middag over gedaan heb doet het gewoon niet, het is gewoon een kaal vlak.

Weet iemand oe dit kan of heeft iemand dit eerder gehad?

Want ik heb echt geen zin om helmaal opnieuw te beginnen :sad

groetjes miepje
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Geen effecten te zien wanneer ik de wereld in het spel zet?

Wanneer ik in het gewone spel (dus niet in Create-a-World) in de bouwmodus ben, zie ik die effecten ook niet altijd. Die ga ik pas zien als ik er mee speel. :biggrin

Wat je kunt proberen is de wereld in Create a World opslaan en daar eventueel nog een back-up van maken ook. Dan heb je altijd nog een wereld over die je nog kunt bewerken. Daarna die wereld een keer exporteren als speelbare wereld, maar dan even onder een fantasienaam, bijvoorbeeld 'Ik wil een waterval zien' of zo. En dan in die wereld een keer een sim plaatsen en dan kijken of je de effecten wel ziet. Ik denk dat dat je probleem oplost.

Heel belangrijk is dus een back-up te hbben, zodat je de wereld nog steeds kunt laden in Create-a-World om deze verder te bewerken. Succes :thumbsup
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties