Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

CAW verwijderen/herinstalleren

Hey,

Ik heb een probleempje. Laatst startte ik CAW op en toen kreeg ik een bericht in beeld te zien met de volgende tekst:

De Sims 3 Creëer een wereld tool - Beta is gecrasht!

Uitzonderingsinformatie:
Poging tot het lezen of schrijven van beveiligd geheugen. Dit duidt er vaak op dat ander geheugen is beschadigd.
Dus toen dacht ik, dan verwijder ik het programma en installeer ik het opnieuw. Maar ik kan nergens een deïnstalleer knop vinden... En in 'Leesmij' staat alleen uitleg over Windows XP en Vista. Maar ik heb het programma op Windows 8.

Dus, kan iemand me helpen?
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: CAW verwijderen/herinstalleren

Ik heb zelf windows 7 dus ik weet niet of dit bij windows 8 zo is. Maar ik kan bij start kiezen voor configuratiescherm, als configuratiescherm dan open is staat er in de lijst programma's. Daarna kies je voor programma's verwijderen, dan krijg je een hele lijst met alle programma's die op je computer te vinden zijn. En CAW staat daar dus ook tussen, klik CAW aan en kies verwijderen en hij wordt gedeïnstalleerd.
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: CAW verwijderen/herinstalleren

^ Oh, heb ik teveel geheugen gebruikt? Kan het dan denk je ook helpen om gewoon wat werelden die toch mislukten weg te gooien? Want ik heb best wel veel halve werelden waar ik niks mee doe. Kan ik daar dan ruimte mee creëren door die weg te gooien?

Bedankt dat jullie zo snel reageren trouwens, want ik vind het wel vervelend...
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: CAW verwijderen/herinstalleren

Slimpie Hugo schreef:^ Oh, heb ik teveel geheugen gebruikt? Kan het dan denk je ook helpen om gewoon wat werelden die toch mislukten weg te gooien? Want ik heb best wel veel halve werelden waar ik niks mee doe. Kan ik daar dan ruimte mee creëren door die weg te gooien?
Minstens negen van de tien keer komt die melding volgens mij doordat CAW meer dan 2 GB geheugen gebruikt. En geloof me maar, daar hoef je nog niet eens zo'n heel grote wereld voor te hebben. CAW is nou eenmaal een redelijk zwaar programma, dat zelfs, wanneer je hem gewoon open hebt staan zonder iets te doen, al 1 GB geheugen gebruikt. ;)

Saves verwijderen kan natuurlijk geen kwaad, zeker als je ze niet meer gebruikt. Echter heeft dat niets met dit probleem te maken.
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: CAW verwijderen/herinstalleren

Dat is vreemd...

Ik heb dat LAA gedownload en precies de stappen gevolgd. Het programma zegt 'true' maar toch krijg ik nog de foutmelding. :huh

Edit: Het is me gelukt om het programma te verwijderen. Ik heb het nu geherinstalleerd. Bedankt iedereen voor jullie vlugge reacties! :knuffel
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: CAW verwijderen/herinstalleren

Oh, dat is wel vreemd. In dat geval zou je inderdaad even kunnen proberen om CAW opnieuw te installeren. Zoals ze hierboven al zeiden, kun je dat via het configuratiescherm bij Windows doen. Als je het daarna opnieuw hebt geinstalleerd en LAA hebt toegepast (doe het LAA anders voor de zekerheid ook maar bij De Sims 3 zelf), dan zou het toch echt moeten werken. Althans, dat hoort zo. Zo niet, dan doe je het of fout (weet je zeker dat je CAW.exe hebt gebruikt?), of er is iets mis met je save, of je cache zit vol. Dat laatste kun je doen via de link die ik hierboven al gaf.

Maar goed, om alles even uit te sluiten. Zo ziet het LAA bestand er bij mij uit:
Afbeelding
RyaNn
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 09 dec 2011, 21:21

Re: CAW verwijderen/herinstalleren

hoi hoi,

ik heb creeer een wereld tool ook geinstalleerd, alleen deze geeft steeds aan dat het gecrasht is. ik heb dat LAA ook al gedaan, maar niks helpt. wat nu? ik ben de standaard werelden bij de sims zat en wil mijn eigen wereld maken...
RyaNn
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 09 dec 2011, 21:21

Re: CAW verwijderen/herinstalleren

Daar snap ik helemaal niks van.. heb dat van wereldtool stond helemaal niks in de map.. dus kon daar sowieso niks verwijderen.. moet ik dat ook van het spel (alle uitbreidingen) verwijderen? ja de site is engels en ik kan geen engels lezen :P en als ik het automatisch laat vertalen snap ik er helemaal niks meer van :P

Weergave- en sorteeropties