Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Wie helpt :)

Ik ben bezig met het maken van een wereld. En ik weet dat er genoeg zijn die het wel leuk zouden vinden om ook een wereld te maken maar het om wat voor een reden dan ook niet doen.

Daarom mijn vraag: "Wie helpt?"

Ik ben op het ogenblik bezig met het vormgeven van het land. Maar zou wat meer van de "wensen" die men heeft voor een wereld tegemoet willen komen.
Wat zouden jullie in een wereld willen zien? Willen jullie zelf huizen erin zetten of juist dat deze er al in gezet zijn? Dat soort dingen.

Ik ga kijken of ik zoveel mogelijk aan de wensen kan voldoen en als het dan klaar is zet ik hem online :)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Wie helpt :)

Ik ben zelf ook bezig met een wereld, en ik ben daar van plan om voor zover het dan mogelijk is vrijwel alle soorten openbare kavels van de uitbreidingen te gebruiken. Als je zelf een wereld maakt denk ik ook dat dat het meest aantrekkelijk is, omdat geen enkele EA-wereld dit bijvoorbeeld heeft. Daardoor gaan mensen dus juist ook je wereld downloaden. Alleen moet je je in dit geval wel realiseren dat je zo gemakkelijk meer dan 100 kavels krijgt (inclusief woonkavels dan natuurlijk).
Verder vinden velen het vaak ook fijn als je je wereld al van te voren bevolkt met verschillende sims. ;)

Weergave- en sorteeropties