Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 6 van 10

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Testers gezocht pg. 5 (20-12-13)

@Robin.: Van Vooruit in de tijd heb ik alleen wat kastjes en enkele andere voorwerpen gebruikt. Zal dus wel goed komen. Hopelijk. :P

@Baloutje: Ik zal je de link wel gewoon geven, maar ik denk eerlijk gezegd dat ie gaat crashen. De helft van de bruggen, een derde deel van de bomen en redelijk wat voorwerpen komen uit Wereld Avonturen. Bovendien staat WA bekend als uitbreiding waar CAW simpelweg niet zonder kan. ;)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Testers gezocht pg. 5 (20-12-13)

Ik heb vandaag even alles afgemaakt, waarbij ik er onderhand achter ben gekomen dat EIG langer doet over het saven dan ik over het avondeten. :P (En ik heb zo'n vier keer gesaved en ben twee keer gecrashed...) Maar dat is in ieder geval gebeurd en hoeft de komende twee maanden dus ook niet meer te gebeuren. Ook lijkt de wereld in TS3 gewoon goed te lopen, dus morgenochtend kan ik de link wel versturen.

@Imme: Ik zal je morgen ook gewoon de link sturen. Dan kun je vanzelf wel beginnen wanneer je daar tijd voor hebt. 'k was toch al niet van plan om binnen een week een nieuwe versie uit te brengen, zolang deze nou weer niet teveel bugs bevat.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Testers gezocht pg. 5 (20-12-13)

@Dave: Als je niet veel tijd hebt lijkt me het ook niet echt handig. Darnaast heb ik toch al redelijk wat forum leden die de wereld ondertussen testen, terwijl dit toch maar een versie is met nog aardig wat kleine foutjes. Als je wel weer tijd hebt, zeg je het me maar gewoon. :)

@SimsMeid: Bedankt :laugh
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Testers gezocht pg. 5 (20-12-13)

Update - Dinsdag 31 december
< Update (29 november) - Lijst van updates -
Zoals gezegd zou ik nog een update plaatsen voor Nieuwjaar. Nou ja, hier is die dan. :P De afgelopen maand ben ik weer wat gevorderd in het landschap en heb er weer een hoop huizen en appartementen bijgebouwd. Dat is ook hetgeen wat ik de rest van de week nog ga voortzetten. Na de vakantie ga ik dan weer verder in CAW, en dan ga ik weer wat meer bomen en struiken plaatsen. Ondertussen wordt Mayfield ook al getest door een aantal forumleden (waarvoor ik ze ook echt dankbaar ben), en de bugs daarvan ben ik ook al aan het verhelpen. Mochten er nog anderen zijn die me ook willen helpen; je bent altijd welkom.

Verder ga ik het gewoon kort houden; Geniet van de screens en heb vooral een fijne jaarwisseling! :knuffel
Rudy schreef: Mayfield Springs, m'n eerste wereld. Zeven maanden geleden begon ik met het bouwen aan een wereld. Zonder enige ervaring van CAW ben ik begonnen. Alles wat toendertijd starte als een klein projectje om gewoon iets te doen te hebben en om een keertje iets anders te doen dan alleen huizen bouwen, is ondertussen eigenlijk al een vrij groot project geworden, al zeg ik het zelf. Qua grootte heb ik zelfs al EA-werelden ingehaald. Ik ben dus al wel aardig op weg, maar toch moet er nog een hoop gebeuren.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mayfield Springs vereist alle uitbreidingspakketten die De Sims 3 heeft. Dat zijn dus Wereld Avonturen, Ambities, Na Middernacht, Levensweg, Beestenbende, Showtime, Bovennatuurlijk, Jaargetijden, Studententijd, Exotisch Eiland en Vooruit in de Tijd.
Het vereist dus geen accessoirespakketten, store-content óf cc.

Grootte: Grootst (2048 x 2048)

Hoogte: Hoogst (300)

Aantal kavels: 132

Openbare kavels: 60
- Rabbitholes: Allemaal (incl. NM, BN)
- Kavelsoorten: Allemaal m.u.v. 'Markt', 'Academie', 'Stortplaats zonder bezoekers', 'Dierenwinkel', 'Privélocatie', 'Grote Showlocatie', 'StudentenVakbond', 'Rebel Hangplek', 'Universiteitshangplek', 'NerdShop', 'JavaShop', 'Botterij', 'Cafetaria', 'Galerie', 'Kantoortuin', 'Woesternij', 'Toekomstlounge', 'Plumbobwedstrijdstadion' en 'Opgedroogd strand'.
- Nachtleven: Mayfield Springs bevat alle 9 lounges, bars en kroegen van NM + de 'Hangplek' van AMB, de 'Live Showlocatie' van ST, de ,Bovennatuurlijke Hangplek, van BN en de 'Arcade' van STU

Bewoonbare kavels: 72
- Appartementen: 8
- Woonboten: 3

Bronnen: Alle basisspel + (m.u.v. WA, STU, VIDT)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Momenteel zit Mayfield Springs in de eerste bèta-fase. Mocht je mee willen testen, dan moet je of hier even een reactie achterlaten, of mij een pm sturen. Dan stuur ik je de link.

Hieronder heb ik nog even wat puntjes op een rij gezet die ondertussen zijn gevonden. Als je niet test, dan is dit stukje verder ook niet echt interessant:

Opgelost:
- Lichtglitch Sportkroeg. (1.10.0)
- Op verschillende kavels verdwijnen de ramen/deuren. Dit lijkt opgelost wanneer je de kavel eerst van binnen bekijkt. (1.10.0)
- Op verschillende kavels zijn er voorwerpen op een lagere verdieping te zien. (1.10.0)
- De lift in de Aziatische Fusion lounge werkt niet. (1.10.0)
- De stranden zijn te stijl. (1.10.0)

Meer onderzoek vereist:
- Het ST-podium in het grote park heeft de neiging te verdwijnen. Gameplay lijkt er niet onder te lijden.
- De Filmstudio wisselt van podium.
- Restaurant lijkt niet goed te werken. Sims pakken eten, zetten het op tafel, maar eten het vervolgens niet op.

Onopgelost:
- De Seizoenskavel klopt niet. Verschillende voorwerpen staan in het verkeerde seizoen.
- Lichtglitch Disco.
- De voorkant van de kavels staat nog niet altijd goed ingesteld. Dit geldt tevens voor voordeuren.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Mayfield Springs - Update pg. 1 (31 december)

Jeetje mina, Rudy! Wat een wereld zeg hé! Het moet geweldig zijn om je eigen droomwereld te creëeren, of niet? Ik zou echt na een paar maanden er helemaal klaar mee zijn, ik vind het knap hoe je het zo vol houd. De wereld is echt geweldig en ik denk dat ik er ook veel in zal gaan spelen. Ik kan niet wachten om alle openbare kavels te bezoeken, want die zien er echt geweldig uit! En het ideale aan deze wereld is ook nog eens dat je niet eens je eigen huis hoeft te bouwen, omdat er toch al zat mooie huizen staan! Voor zover ik kan zien ziet iedere kavel er onwijs gedetailleerd uit en zijn de thema's die je hebt toegepast in sommige kavels echt geweldig mooi doorgevoerd! Wat een plaatje van een wereld zeg, dit is gewoon beter dan de meeste van EA's werelden!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 1 (31 december)

Bedankt allemaal :knuffel

@Koen: Ja, alles is helemaal zelf gebouwd. In CAW heb ik alleen een stukje berg van Bridgeport 'gestolen', maar dat was om tijd te besparen. (A)

@gitte2001: Dat weet ik nog niet. Ik ga gewoon zolang door als nodig is, en dan komt de rest vanzelf wel een keertje. :P

@Baloutje: Fijn dat ie goed werkt! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie