Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 4 van 10

Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: Mayfield Springs - Update eerste post pg. 1 (14-09-13)

Ziet er echt geweldig uit!! Ben helemaal :wub op jou wereld! En sommige kavels zijn echt zooooo mooi!! :swing

Ik krijg gelijk zelf weer allemaal ideeën om een wereld te maken. Maar heb er het geduld en de tijd niet voor! Moet nog steeds me huis afmaken waar ik bijna 2 maanden geleden aan begonnen ben xD

Ik wacht rustig jouw wereld af!! :thumbsup
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update eerste post pg. 1 (14-09-13)

@Lestis: Jammer. Wereld Avonturen zal namelijk waarschijnlijk samen met Ambities, Na Middernacht en Beestenbende de basis van de wereld vormen. Exotisch Eiland zal ook wel perse nodig zijn door de woonboten. Dat is gewoon een nadeel als je een wereld aan het einde van De Sims 3 maakt. :(

@Dave.: Wauw, wat een compliment zeg! Bedankt :knuffel
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update eerste post pg. 1 (14-09-13)

Update -Zondag 27 oktober
< Update (14 september) - Lijst van updates -
Wat ik de laatste weken heb gedaan, is eigenlijk vrij simpel te beschrijven; het grootste deel van de tijd heb ik een groot deel van de kavels ingericht en er een aantal bijgemaakt. Daarnaast heb ik me nog een beetje bezig gehouden met het Photoshoppen van een aantal texturen van bijvoorbeeld de bruggen en het uitzicht in CAS en nu, de laaste anderhalve week, heb ik me vooral weer gericht op het laatste deel van het landschap in CAW. En vooral dat laatste is veel werk, omdat alle graslandschappen bijvoorbeeld eerst vrij egaal waren (ze bevatten immers maar één grastextuur), terwijl ik juist wil bereiken dat er een mooi licht-donker effect in zit met zowel gras als zand. Screens maken dat waarschijnlijk wel iets duidelijker.

De komende tijd ga ik hier weer in verder en dan zal ik op den duur ook nog de struiken gaan plaatsen. Daarnaast ga ik me dan waarschijnlijk ook nog wel wat richten op het veranderen van de parameters van de lucht en zee en wat andere s3pe-dingen. Daarna komt dan de nog de routing. Dan de laatste kavels. En dan zitten we onderhand ook al weer zowat bij bèta 1. Daarna ga ik me dan nog richten op de, vanaf de zee gezien, linkerkant van Mayfield Springs. :)

Dat was het dan weer van nu. Geniet van de screens. :D
Afbeelding
CAS. Niet veel bijzonders eigenlijk, maar ik moest alleen even kijken hoe het uitzicht vanuit het raam werkte, wat er nu overigens nog hartstikke lelijk uitziet, maar voor nu was het ook alleen even om te kijken hoe het werkte.
Afbeelding
Een appartement, dat vooral op startergezinnen gericht is. Deze staat er overigens drie maal.
Afbeelding

Afbeelding
Uitgaansgelegenheid nummer 8... xD
Nu alleen nog de sportkroeg, de dansclub en de bovennatuurlijke hangplek
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ook de eerste kavels krijgen hun uiteindelijke vorm.
Afbeelding
De kerk.
Afbeelding
De kunstgalerie met de 'Chinese tentoonstelling'. Verder heb je ook nog een ruimte met Egyptische kunst en beneden is er vooral een algemene tentoonstelling.
Afbeelding
Ocean Sunrise.
En nu is het een woonkavel. (Voor zover het dan eerst al niet een huis was... (A) )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit is wat landschap waar ik onder andere aan heb gewerkt. Op de heuvel zie je goed met wat voor detaillering ik nu aan het werken ben. Het mist nog wel z'n bomen, maar die zet ik er later weer allemaal bij terug.
Afbeelding

Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Mayfield Springs - Update pg. 4 (27-10-13)

Jeetje Rudy, ik vind het echt heel knap wat je allemaal doet. Al die texturen verhalen enzo, ik vind het zo gewoon al mooi zonder dat het honderd verschillende zijn. Vind het echt prachtig dat je er zo veel werk in stopt (zou zelf ook best wel een wereld willen maken, maar ja, Mac hè). Stiekem ben ik dus ook wel een beetje jaloers dat je dit zo doet want het wordt echt prachtig en het lijkt me echt geweldig om je eigen droomwereld te bouwen.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 4 (27-10-13)

Dank allemaal :D

@Dave.: Het is inderdaad jammer dat er nooit een Mac versie is gekomen. De enige oplossingen zouden dan zijn dat je CAW vitueel zou draaien via een dualboot met Apple's Bootcamp (of iets dergelijks anders). Het probleem is dan wel dat je een Windows licencie aan moet schaffen voor zo'n €80,-. Verder kwam ik echter ook nog PlayOnMac tegen. Die is wel gratis, reviews lijken ook wel aardig, maar dan zul je misschien wel merken dat CAW iets meer zal haperen. :(

@xxxanoukxxx: Er komt zeker wel een een bèta. Misschien al over een maandje of misschien net iets langer. In ieder geval zal ik eerst met een gesloten bèta beginnen, zodat ik nog enigszins toezicht heb op wie er test en dat ik in die periode tenminste mensen laat testen die er ook zoveel mogelijk aan zullen doen om zoveel mogelijk van de bugs uit de wereld te halen. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie