Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 2 van 10

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Kleine update pg. 1 (15-07-13)

Bedankt allemaal! :D
BabyBrowny schreef:Die woonboot is echt heel mooi, maar denk dat je gewoon even moet kijken waar de meeste vaarruimte is en daar havens plaatsen.
Het probleem zit hem dus in het feit dat ik ten eerste acht bruggen heb. Woonboten gaan, zoals je misschien wel weet, daar dus niet onder door. Ten tweede heb ik nog het probleem dat de baai van Mayfield Springs helemaal tegen de grens aanligt van waar ik mag bouwen en ik heb nog niet getest of boten (en zwemmende sims) überhaupt buiten de grenzen van de wereld kunnen gaan. Mocht dit niet gaan, dan zal ik waarschijnlijk de boten rond het resort deel bouwen. Mocht het echter wel gaan, dan krijg ik in het meest negatieve scenario misschien wel te maken met of veel lag, of een waardeloze routing. Daarentegen zou ik dan altijd nog wel boten op het meer van Mayfield Springs kunnen bouwen of de zee gewoon afbakenen met een voor sims niet toegankelijke grens.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Kleine update pg. 1 (15-07-13)

^ Waarschijnlijk komen er wel appartementen, maar dan wel zonder de shells van Na Middernacht. Gewone gebouwtjes dus van twee, drie of vier verdiepingen, waarin dan een op een aantal verdiepingen NPC-deuren staan, zodat je alleen maar in één of twee verdiepingen kunt leven.

Maar goed, de laatste tijd heb ik weer veel gedaan. Alhoewel je dat niet altijd ziet, doordat het grootste deel gewoon moeilijker is dan dat het lijkt Komende vrijdag update ik waarschijnlijk wel weer. Daarin zal ik vooral dan het stadscentrum laten zien, omdat ik daar voornamelijk aan heb gewerkt.
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: Mayfield Springs - Kleine update pg. 1 (15-07-13)

Ziet er echt geweldig uit!! Ik wist niet dat je een afgelegen terrein kon toevoegen zodat je de zee niet meer ziet! Ik vond het bij mij eigen wereld toen heel vervelend dat je alleen maar zee rondom had.

Ben echt heel erg benieuwd naar het eindresultaat!!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 2 (02-08-13)

Update - Vrijdag 2 augustus
< Update 1 (15 juli) - Lijst van updates - Update 3 (24 augustus) >
Zoals al gezegd, ben ik de laatste tijd voornamelijk bezig geweest met het centrum van Mayfield Springs. Zo zijn daar nu al onder andere een aantal huizen bijgekomen en krijgt het al aardig z'n vorm. Ook zijn, in tegenstelling tot wat ik eerst in m'n creatietopic zei, een aantal van m'n oude huizen, Melodia, Secrena en Megana, teruggekeerd. Misschien zullen er nog een aantal meer volgen, maar dat weet ik nog niet zeker.

Maar goed, genoeg over dat, want ik heb namelijk ook nog een hoop andere dingen gedaan. (Logisch... xD) De rivierbeddingen tussen de drie centrale bruggen zijn nu bijvoorbeeld met de rotswanden bekleed, een groot stuk van het wegen netwerk is (licht) gewijzigd, en ik ben begonnen met de tweede (donkerdere) zand laag om de rotsen en kliffen iets meer diepte te geven en gewoon om wat andere details in het landschap aan ge brengen, zoals zand onder de bomen. Later ga ik daarnaast ook nog gebruik maken van een donkerdere gas textuur en het oranje bloemetjes textuur van Appaloosa Plains.

Nou ja, ondertussen heb ik wel weer genoeg verteld. Op naar de screens: :P
Afbeelding
De overview van Mayfield Springs

Een aantal shots van de verschillende gebieden in Mayfield:
Afbeelding
Het klassieke centrum. Hier komen voornamelijk huizen en enkele openbare kavels.
Afbeelding
Een woonbuurt. 't Is allemaal echter nog niet af. (A)
Afbeelding
Het moderne centrum. Hier komen dan voornamelijk juist wel openbare kavels (en appartementen) en maar enkele woonkavels. Qua rabbitholes komen hier nog het mausoleum, de spa, de boekenhandel en de bistro. Ook is er een enkele metroverbinding tussen de beide centra, zodat je toch snel bij alle kavels/rabbitholes kunt komen.
Afbeelding
Afbeelding
Wat kavels waar ik laatst aan gewerkt heb:
Afbeelding
Mayfield Springs' eerste huis. 't Is even wennen als je jezelf ineens een totaal andere stijl moet aanleren. xD
Afbeelding
En de rest van de straat.
Afbeelding
Van verderop.
Afbeelding
Melodia
Afbeelding
Secrena
Afbeelding
Nog een ander huisje, wat ik wel mooi vond.
Afbeelding
Een gebouw dat of een kunstgalerij of een bibliotheek wordt. Daar ben ik nog niet helemaal uit. :P
Afbeelding
Een kroeg midden in het centrum.
Afbeelding
Een appartement midden in het centrum. De meeste overige appartementen zullen in het andere centrum worden geplaatst.
Afbeelding
De kerk. Eigenlijk vind ik hem nog best wel goed gelukt.
Afbeelding
De Aziatische lounge. De weg leidt naar een plek waar ik waarschijnlijk een klein Chinees buurtje van 4 à 5 kavels ga maken.
Afbeelding
Het park. Er moet aan de zijkant nog wel wat beplanting bij.
Afbeelding
Het zwembad

Nog wat random shots:
Afbeelding
De kliffen rond de Aziatische lounge.
Afbeelding
Het uitzicht over de rivier.
Afbeelding
Vanaf de waterval.
Afbeelding
Afbeelding
Nog een panoramisch overzicht vanaf een van de huizen op de heuvel.
Afbeelding
Een rotonde.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik hoop dat jullie het mooi vinden. De komende dagen ga ik waarschijnlijk nog aan een aantal kavels werken. Daarna ga ik beginnen details toe te voegen aan de heuvels. :D

Laatst gewijzigd door Rudy op zo 25 aug 2013, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: Mayfield Springs - Update pg. 2 (02-08-13)

Ik vind die nieuwe stijl huizen echt GEWELDIG! Ik hou echt van victoraans! En dat appartementen complex echt zoooo mooi!

Ik krijg meteen weer allemaal ideeën maar helaas de laatste tijd zoo weinig tijd door nieuwe baan en een nieuwe pup!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 2 (02-08-13)

Bedankt nog voor jullie lieve reacties! :knuffel

@Lestis: Het is ook veel werk. Zeker als je bekijkt dat de tijd die ik nu aan de huizen heb besteed bijna niets is in vergelijking met wat ik in CAW heb gedaan. Gelukkig krijg ik wel steeds beter door hoe alles werk in CAW, dus dat gaat onderhand ook steeds sneller.

@colindavey: Sorry, maar alles wat in de wereld staat, blijft daar voorlopig ook exclusief. Als de wereld echter over een aantal maanden in de eerste Bèta fase komt, dan zal ik ook alvast een aantal kavels los uploaden. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie