Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 3 van 10

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Mayfield Springs - Update pg. 2 (02-08-13)

Wow wow wow wow. :scared

Jeetje zeg, dit is echt super mooi. Rudy, je bent hartstikke goed in al die andere stijlen! Je hebt echt prachtige dingen gebouwd! Dat kerkje is super vet! En dat eerste huis, super vet! Dat appartement, die openbare kavels, en asdfghjkl zo mooi!

:wub
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 2 (02-08-13)

Nog bedankt iedereen :knuffel

@Froos: Ik probeer zoveel mogelijk verschillende stijlen te verwerken en dat doe ik onder andere door zoveel mogelijk 'sub'-buurten te maken. Uiteindelijk verwacht ik wel ergens rond de 7 à 8 verschillende buurten uit te komen, die dan elk hopelijk een (redelijk) eigen stijl en uiterlijk hebben. (Eentje daarvan zal natuurlijk wel in mijn reguliere stijl gebouwd zijn. xD )
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 3 (24-08-13)

Update - Zaterdag 24 augustus
< Update 2 (2 augustus) - Lijst van updates -
Na een week of drie is hier dan weer een update. Veel kan ik er zo ook niet over vertellen; De details qua texturen staan er al voor een aardig deel op, de kavels raken steeds verder af en alles krijgt een steeds beter geheel. Verder zullen de screens eigenlijk wel voor zich spreken.

Maar goed, geniet van de screens: :swing
Afbeelding
Het overzicht.
(Serieus, ik moet echt een keertje met iets orginelers beginnen... xD )
Afbeelding
De begraafplaats
Afbeelding

Afbeelding
Een podium voor optredens. (Showtime)
Afbeelding
Kringloopwinkel
Afbeelding
De schoonheidssalon
Afbeelding
Sportschool
Afbeelding
Wasserette
Afbeelding
Live showlocate
Afbeelding
De brandweerkazerne. Dit was een van de laatste kavels waar ik aan was begonnen, dus is het eigenlijk nog lang niet af.
Afbeelding
Zwembadclub. 's Avonds is dit echt één grote lichtshow. (Eigenlijk is het de enige lichtbron, omdat ik nog geen lantaarnpalen heb.)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ziekenhuis
Afbeelding
Filmstudio
Afbeelding
De paardenboerderij. Grondverf moet er natuurlijk nog komen.
Afbeelding

Afbeelding
De manege. Zelfde verhaal als bij de paardenboerderij.
Afbeelding
Octaria
Afbeelding
Sunset Dreams, Sunset Renovation, of welke naam hij dan ook gaat krijgen.
Afbeelding
Chinese tuin
Afbeelding

Afbeelding
Een oude fabriekshal dat nu dient als disco.
Afbeelding
Een hangplek. Het heeft overigens een prachtig uitzicht over een groot deel van Mayfield Springs.
Afbeelding
Nog wat random screens:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Tsja, het oude was gewoon lelijk. Het leek namelijk alsof de rechterkant gewoon op een vage en onnatuurlijke manier met de bergen was verbonden. Als je de overzicht screens van deze en de vorige update vergelijkt snap je wel waarom. :P

De komende tijd ga ik nog wat aan het landschap werken. Over een week of twee à drie maak ik dan weer wat nieuwe screens. Echter ga ik die gebruiken om de eerste post te vervangen. (Kijk nu maar eens maar die post en zoek de verschillen met deze. xD ) De oude inhoud daarvan gaat dan naar de derde post. Tegen die tijd zal ik ook wel weer het topic bumpen met een quote van de nieuwe inhoud. Daarna zal het echter nog wel tijd de herfstvakantie duren voordat ik weer ga updaten. Gewoon vanwege het feit dat, hoe verder ik kom, hoe minder interessant de inhoud voor jullie wordt. ;)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Mayfield Springs - Update pg. 3 (24-08-13)

Echt weer heel mooi gedaan :thumbsup
Bedenkt je die gebouwen trouwens zelf? Of heb je voorbeelden als inspiratie? Ik vind ze altijd zo geweldig.
Ik zie volgens mij ook wat aanpassingen in het wegennet vergeleken met de eerste screen.

Succes verder met bouwen, ik ben erg benieuwd naar de volgende up :D
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 3 (24-08-13)

Bedankt alledrie :knuffel

@Froos: De meeste kavels improviseer ik wel op de een of andere manier. Ik begin vaak gewoon met een rechthoek, dan verander ik hier en daar de muren een beetje, en dan zie ik wel wat eruit komt. De mooiste kavels ontstaan vaak dus ook als ik in een iets gekkere bui ben. Natuurlijk gebruik ik soms ook wel wat inspiratie van andere simmers hier en buiten het forum, als ik er zelf met m'n improvisatie niet uit kom, maar dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.

@Slimpie Hugo: Ik zit nu even niet in De Sims 3, maar juist in CAW. Als ik de beginpost weer ga updaten, zal ik deze screen wel meenemen. Overigens komt de lichtshow met name door het feit dat ik overal van die Na Middernacht-gobo's heb staan, die normaal voor gebruik binnen zijn bedoelt. xD
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update eerste post pg. 1 (14-09-13)

[center]Update eerste post - 14 september[/center][/b]
< Update 2 (24 augustus) - Lijst van updates -
Ik heb de eerste post maar eens geüpdatet. Niet veel bijzonders, maar toch werd het wel eens nodig om die post te verversen. Overigens zijn de oude screens naar de derde post verplaatst. ;)

Maar nu even inhoudelijk; het grootste deel van de inhoud van de screens is dus al bekend. Echter zijn er wel een aantal nieuwe kavels bij gekomen, maar verder heb ik sowieso geprobeerd zo origineel mogelijk te blijven. Meer heb ik er zo eigenlijk ook niet over te vertellen; kijk dus maar naar de screens en vertel me maar wat je vindt of nog wilt zien! (A)
Rudy schreef:
Afbeelding
Mayfield Springs
Lijst van updates
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Intro
Inmiddels ben ik al een aardig einde op weg met m'n wereld, Mayfield Springs. Hoe verder ik kom, hoe meer je van het einde kunt zien. Echter is niets nog wat het lijkt; de routing is nog niets waard, en nog niet alle kavels zijn ingericht, laat staan überhaupt al gebouwd. Maar het loopt nog wel op schema, dus dat is in ieder geval een positief ding.

Ik hoop dat jullie Mayfield Springs mooi vinden! Geniet van de 62 screens. :knuffel
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Specificaties
Benodigde uitbreidingen: Wereld Avonturen, Ambities, Na Middernacht, Levensweg, Beestenbende, Showtime, Bovennatuurlijk, Jaargetijden, Studentenleven, Exotisch Eiland en Vooruit in de Tijd.
Er zijn dus uiteindelijk geen accessoirespakketen, storecontent of cc nodig.

Map grootte: Grootste (2048 x 2048)
Map hoogte: 300

Aantal kavels: 132 (Momenteel!)
Bewoonbaar: -
Premade sims: Ja. Honden en katten gaan ook. (Paarden willen wel eens bugs geven)
Openbare kavels: -
Rabbit holes: Allemaal, inclusief die van Na Middernacht en Bovennatuurlijk
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Tot slot
Dat was het dan voor nu. De komende tijd ga ik me vooral richten op de kavels en de inriching daarvan. (En met ruim 100 kavels te gaan wordt het toch ietwat moeilijk om orgineel te blijven. xD ) Maar dat allemaal later.
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie