Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 8 van 10

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 7 (17 maart)

Bedankt iedereen! :knuffel

@Koen: Zelfs aan dat doorzettingsvermogen komt onderhand een keertje een einde. Met een jaartje heb ik het zo ook wel gehad. :P

@Lestis: Je hebt de keus uit - uit m'n hoofd gezegd - zo'n 55 verschillende huizen, 8 apartmenten, 16 lege kavels en 2 lege havens. Succes met kiezen. :fluit
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Update pg. 7 (17 maart)

Hij is al af hoor. Ik ben nu alleen nog een hoop aan het testen en de laatste bugs aan het verhelpen. :)

Mayfield Springs had volgens de planning ook al wat eerder openbaar gereleased moeten zijn, maar ik had de laatste tijd te kampen met een nogal erge bug. Dat is ook wel de reden waarom ik geen enkele gesloten bèta meer heb uitgebracht sinds de tweede.

V Thanks. :knuffel

Laatst gewijzigd door Rudy op wo 23 apr 2014, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Beta volgende week

Dan zal ik dit topic ook maar weer eens bumpen met een leuke mededeling. :)

Maar zoals de titel waarschijnlijk al deed vermoeden ga ik Mayfield Springs deze week na zo'n dertien maanden langzamerhand afronden in de vorm van een beta. Ik heb delen ondertussen al vaak genoeg opnieuw gedaan, en daar moet ik gewoon een keer een punt achterzetten. Ik ben op dit moment gewoon tevreden met hoe het er nu uitziet en de wereld is sowieso ook wel zo goed als klaar. Wat rest zijn eigenlijk ook alleen nog wat kleine dingetjes die voor de bèta sowieso niet echt van belang zijn en waar jullie toch niets van merken.

Vandaag ga ik in CAW dus de laatste bronnen plaatsen. Over het algemeen gaat dat vrij snel, dus dat gaat vandaag ook zeker wel afkomen. Morgen maak ik dan nog een rondje in Sims 3 om te kijken of alles werkt, en dan kunnen - zolang alles werkt - zondag de Sims in de wereld worden gezet. Vanaf dat moment is de bèta theoretisch af, maar volgende week test ik natuurlijk eerst nog even zelf of alles naar wens is en dan kan ie in de loop van komende week wel online. (Als alles dan wel een keertje werkt tenminste. :P)
:D
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Mayfield Springs - Beta volgende week

God god god eindelijk. Ik heb hier zo lang gewacht. Het is een gratis Ea wereld, zelfs beter. Het laat zien dat het die uitbreidingspakketten waard is om te kopen. Fantastische Rudy, goed gedaan zeg, respect. Ik kan niet wachten om hem te hebben.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Beta volgende week

Nou ja, dan maar eens vertellen hoe het staat. :)
Afgelopen zondag heb ik dus geprobeerd om Sims in de wereld te importeren. Dat is vreemdgenoeg mislukt, want EIG wilde niet saven en aangezien dat een dingetje is waar ik gewoon een uur of 3 à 4 achter elkaar voor nodig heb is er pas ook weer zaterdag tijd om dit opnieuw te doen. Deze week heb ik verder wel wat in Mayfield in Sims 3 en CAW getest/rondgedwaald, maar veel zin heeft dat ook niet meer echt zonder premade Sims. Maar wat beter nieuws is dan wel dat de resorts tegenwoordig niet meer staan te buggen (yeah! :P ) en de wereld daarmee weer fatsoenlijk werkt.
:D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mayfield Springs - Beta volgende week

Zie dit eigenlijk pas nu, maar heb alle screens bekeken en het ziet er super mooi uit allemaal!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Beta volgende week

@Froos: Het ziet er nu alleen nog maar mooier uit :P

Alles lijkt voorlopig in ieder geval goed te gaan in EIG. Op een aantal random crashes to desktop na, kan hij nu wel saven met Sims erin. Ik moet alleen nog de meeste Sims carrières, vaardigheden en relaties geven. Daar gaan dus nog een hoop uurtjes inzitten vandaag, maar dan kan hij, als alles goed gaat, zondag of maandag wel online. :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie