Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

annepanne92
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
ma 25 feb 2013, 19:23

Oak Island

Afbeelding

Hoi hoi!
Ik krijg mijn werelden helaas niet mijn spel in (zie mijn andere topic) maar dat weerhoudt mij er niet van om mijn werelden met jullie te delen! Een van deze werelden is Oak Island. Hier de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Oak Island

annepanne92 schreef:Zou er iemand willen kijken of de game het in zijn of haar spel doet als je deze download vanaf sims3.com? Ik krijg namelijk geen van mijn eigen werelden in mijn spel en ben nog steeds op zoek naar de oplossing, het zou me enorm helpen!

download link: http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=7169271
Ik ga het eens proberen voor je... Laat het je weten wat het resultaat is, oké?

Overigens... Wat een coole wereld joh! Hoelang heb je daar nou over gedaan?

Update:
Ik heb hem gedownload, geïnstalleerd en vond hem inderdaad terug in mijn lijstje. Tot zover ging alles goed. Maarrrrrr, als ik hem dus wil openen om erin te gaan spelen geeft het een ernstige fout aan en raad het me aan de applicatie opnieuw te starten. Nu weet ik niet of jij dat ook krijgt maar dat is dus wat ik terug krijg.

Hopelijk helpt het je iets.
annepanne92
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
ma 25 feb 2013, 19:23

Re: Oak Island

SimGandr schreef:
annepanne92 schreef:Zou er iemand willen kijken of de game het in zijn of haar spel doet als je deze download vanaf sims3.com? Ik krijg namelijk geen van mijn eigen werelden in mijn spel en ben nog steeds op zoek naar de oplossing, het zou me enorm helpen!

download link: http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=7169271
Ik ga het eens proberen voor je... Laat het je weten wat het resultaat is, oké?

Overigens... Wat een coole wereld joh! Hoelang heb je daar nou over gedaan?

Update:
Ik heb hem gedownload, geïnstalleerd en vond hem inderdaad terug in mijn lijstje. Tot zover ging alles goed. Maarrrrrr, als ik hem dus wil openen om erin te gaan spelen geeft het een ernstige fout aan en raad het me aan de applicatie opnieuw te starten. Nu weet ik niet of jij dat ook krijgt maar dat is dus wat ik terug krijg.

Hopelijk helpt het je iets.

Jup, dat is dus precies wat ik zelf ook krijg!

Volgens mij heb ik over deze wereld een dag gedaan ofzo, met de huizen erbij misschien iets langer, dat weet ik niet meer precies! Het scheelt dat het niet zo'n grote wereld is!

Weergave- en sorteeropties