Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

annepanne92
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
ma 25 feb 2013, 19:23

Mijn werelden werken niet in het spel, HELP!

Ik ben ten einde raad, misschien dat jullie mij kunnen helpen :(

Elke keer als ik zelf een wereld maak in CAW kan ik hem niet spelen in het spel. Het begint al als ik in CAW een wereld bestand wil exporteren. Dan zegt hij al dat het exporteren is mislukt. Dit heb ik inmiddels 'opgelost' door het .world bestandje op het bureaublad te zetten en dan dit bestandje te selecteren bij het exporteren. Dan lukt het wel, en kan ik de wereld zonder problemen verder uploaden naar sims3.com, waar ik hem dus dan download. Als ik dan het spel start, en deze wereld wil laden, dan laadt het balkje supersnel en dan krijg ik een foutmelding waarin staat dat de wereld niet kon worden geladen en dat ze adviseren het systeem opnieuw op te starten. Dan sluit heel het spel af.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik kan trouwens wel de wereld gewoon vanuit CAW bewerken in spel, daar doet hij het dan wel gewoon. Maar echt spelen gaat dus niet. Super frustrerend, aangezien ik nu eigenlijk niet echt de Sims speel omdat ik geen leuke werelden heb. :S
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: Mijn werelden werken niet in het spel, HELP!

Weet er zelf niet zoveel van, maar als je het op de gewone manier doet (dus zonder het bestandje op je bureaublad te zetten), is de wereld die je wil exporteren al geopend? Misschien moet je eens op een andere wereld staan (of op het beginscherm) en de wereld zo exporteren?

Misschien nog een tip. Heb je een naam, beschrijving en foto toegevoegd aan je wereld voordat je die exporteerd?

Weergave- en sorteeropties