Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Ik voegde kavels toe, en toen...BOEM!

Zo ging het niet precies, ik zal even goed uitleggen wat er echt is gebeurd.
Ik was heel erg enthousiast toen de CAW-tool er eindelijk was. Dus ik ging aan de slag. Had een prachtige lay-out voor mijn droomstad en had zelfs al een beetje geschilderd. Ik dacht, ik hoef nog niet te saven, laat ik voordat ik dat doe eens een kavel toevoegen. Dus dat deed ik. Ik sloeg daarna op en toen:

CAW.exe werkt niet meer.
->Afsluiten
->Fouten opsporen

Dus alles was weg. :crying . Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Ik voegde kavels toe, en toen...BOEM!

Als er niks opgeslagen is kan je het helaas niet terughalen.

Heb je dit altijd als je opslaat of alleen deze keer? Want anders moet je gewoon regelmatig opslaan, ook al denk je dat het nog niet nodig is. Tijdens het maken van verslagen en dergelijke sla ik zelfs op als ik maar 1 regel aangepast heb.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Ik voegde kavels toe, en toen...BOEM!

Nou ja, het iig stom van me om niet eerder op te slaan. Maar ook als ik de hele wereld had opgeslagen en alleen nog maar kavel hoefde toe te voegen, weer deed de CAW het niet. Dus wat ik ook doe, zodra ik kavels toe voeg gaat mijn wereld de soep in. Ik kan m'n wereld wel openen, maar ik kan nooit kavels toevoegen.

XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: Ik voegde kavels toe, en toen...BOEM!

JustMyLife schreef:Nou ja, het iig stom van me om niet eerder op te slaan. Maar ook als ik de hele wereld had opgeslagen en alleen nog maar kavel hoefde toe te voegen, weer deed de CAW het niet. Dus wat ik ook doe, zodra ik kavels toe voeg gaat mijn wereld de soep in. Ik kan m'n wereld wel openen, maar ik kan nooit kavels toevoegen.

XxMelanie
Probeer CAW te deinstalleren.
En download opnieuw.
Ik ben een jongen =)
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: Ik voegde kavels toe, en toen...BOEM!

JustMyLife schreef:Is goed... :sad .
Het vervelende is dat er veel prachtige werelden online staan, maar helaas op sites waar ik niet van kan downloaden :confused !
XxMelanie
Leg dat eens uit =)
Misschien kan ik je helpen.
Ik ben een jongen =)
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Ik voegde kavels toe, en toen...BOEM!

Nou er is zo'n site met een wereld genaamd Simtopia, hij is ongelooflijk cool, maar volgens mij willen ze dat ik heb van box.net afhaal (ik kan me vergissen in de naam v.d. wereld). Daar klik ik op, hij zegt dat ie download, maar het balkje gaat alleen maar groen heen en weer. (Vista). Dus dat is erg vervelend :sneaky ..
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: Ik voegde kavels toe, en toen...BOEM!

JustMyLife schreef:Nou er is zo'n site met een wereld genaamd Simtopia, hij is ongelooflijk cool, maar volgens mij willen ze dat ik heb van box.net afhaal (ik kan me vergissen in de naam v.d. wereld). Daar klik ik op, hij zegt dat ie download, maar het balkje gaat alleen maar groen heen en weer. (Vista). Dus dat is erg vervelend :sneaky ..
Ik speel in Simtopia.
Maar hoe kan ji hem van box afhalen?
Hij is toch door hun geupload? (SimsTR.com ofso)
Ik snap je niet helemaal.
Foto's?
Ik ben een jongen =)
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Ik voegde kavels toe, en toen...BOEM!

Nou er waren twee werelden die ik niet kon downloaden:
FOTO's!
Afbeelding
Eigenlijk is het er maar één. Dit is wat er gebeurd als ik bij MediaShare (ofzoiets dergelijks) klik op downloaden. Dan klik ik op de knipperende balk op toestaan, en dan moet ik blijf ik op de about:blank page. Als ik dan besluit om het opnieuw te proberen, wacht ik braaf totdat hij klaar is met aftellen en mij irriteren, en dan ga ik verder, kom ik weer op precies dezelfde pagina! Wat er met die andere wereld is gebeurd (van boxnet) weet ik niet, ik kan hem niet meer vinden..
XxMelanie
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties