Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Dolphin79
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 30 jan 2010, 11:49

Foutmelding in creeer een wereldtool

Hallo allemaal..

Kan iemand me ergens bij helpen??
Ik heb een probleem met de wereld creeer tool.
Ik heb een pc waar Sims 3 op geinstalleerd heb en waar het ook prima op draait. Ook de wereldtool werkt op zich wel alleen als ik wil gaan bewerken in het spel begint het probleem bij het laden, maar daar las ik een tip over bij iemand anders, dat je dan DCCache even moest verwijderen ed.. Dat werkt alleen als ik dan in het oplaadscherm kom, waar je ook tips krijgt over de sims3 slaat ie vast en sluit gewoon de sims af en kan dus ook niet bewerken in het spel!
Toen dacht ik van dan installeer ik de Sims3 helemaal in zijn geheel en ook de wereld tool op mijn laptop, die net even iets nieuwer en beterder en sneller is dan mijn arme iet wat oudere pc. Echter zonder problemen alles geinstaleerd! Maar nu wilde ik een wereld gaan maken en op starten doet de wereld tool wel, maar op het moment dat ik weer de wereld wil gaan bewerken in het spel krijg ik een melding dat CAW.exe niet meer werkt en dan wordt het spel weer af gesloten
Snap er niks meer van!!
Die wie o wie kan mij helpen????
Alvast bedankt!!

Groetjes
Danielle
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Foutmelding in creeer een wereldtool

Ten eerste vind ik je omschrijving van je probleem een beetje vaag, maar dat ligt vast aan het tijdsstip dat ik dit lees.. :tongue

Aangezien je een clean install gedaan heb op je laptop vind ik het vreemd dat ie zo raar doet. Heb je downloads of een backup van je computer overgezet op je laptop? Zo ja, dan zal ik dat even terugdraaien als ik jou was en kijken of het dan wel lukt. Zo niet.., hmm. Dan weet ik het ook even niet ben ik bang. Hij zou het gewoon moeten doen natuurlijk :rolleyes
Afbeelding
Dolphin79
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 30 jan 2010, 11:49

Re: Foutmelding in creeer een wereldtool

Het probleem heb ik inmiddels opgelost..
De laptop bleef wel problemen geven, maar goed daar hoef ik ook niet zo nodig Sims 3 op te spelen.
De pc heb ik uit eindelijk als volgt op gelost (even voor de duidelijkheid ik werk mettoowindows Vista):

- eerst alles verwijderd van de sims 3
- sims 3 geinstalleerd en geupdate (patch)
- Wereld creeer tool geinstaleerd en deze gelijk bij eigenschappen; compatibiliteit; compatibiliteitmodus aangevinkt en Windows XP (service pack 2) geselecteerd
- daarna gekeken of de wereld tool werkte en ja die deed het
- daarna wereld avonturen geinstaleerd en geupdate (patch)
- weer gekeken of creeer een wereld tool het deed en ja deed het nog steeds!
- daarna luxe accessiores geinstaleerd
- en weer gekeken of creeer een wereld tool het deed en ja!

Hopelijk doet ie het straks nog als ik mijn downloads weer in het spel gezet heb!!
Maar dan weet ik wel waar het aan ligt!!!
Groetjes
Danielle

Weergave- en sorteeropties