Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Probleem: het laden van het bewerken in spel

ik heb nogal een probleem met de wereld die ik aan het bouwen ben. als ik op de bewerken in spel knop druk, start de sims gewoon op. hierna krijg ik een lange tijd een zwart scherm met witte randen voordat het laadscherm voor de sims komt. dit duurt ook weer erg lang. hierna krijg ik een laadscherm met welkom in (naam stad). dit duurt ook weer lang. maar als dat balkje ongeveer halfvol is, sluit opeens de sims af, en zonder dat ik weet waarom! en nog het rare, dit heb ik weer niet in mijn normale spel! weet iemand wat ik moet doen?
alvast bedankt!

Edit:
oef, volgens mij is dit verkeerd geplaatst... :blush
zou iemand dit kunnen verplaatsen naar CAW technische vragen?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: Probleem: het laden van het bewerken in spel

Dit heeft WimHuiskamp ooit gepost en bij mij werkt dat prima
Ik hoop bij jou ook
wimhuiskamp schreef:Op het EA-forum heeft PlyKier1 de volgende tip geplaatst om bij 'bewerken in het spel' niet meer van die lange wachttijden te hebben:
PlyKier1 schreef:Als je in Create-A-World(Creëer-een-wereld)je wereld wilt bekijken en aanpassen in de sims 3 duurt dat bij veel mensen erg lang. Dit is de oplossing om de laadtijd korter te maken:

Stap 1: Ga naar deze map:

In Windows XP:
\Mijn documenten\Electronic Arts\De Sims 3

In Windows Vista:
\Documenten\Electronic Arts\De Sims 3

In Windows 7:
\Documenten\Electronic Arts\De Sims 3

(ik weet niet of die mappen precies kloppen, ik heb namelijk alleen maar Windows XP)

Stap 2: Zoek de map ''DCCache''(zonder aanhalingstekens) en verwijder deze.

Stap 3: Start CAW en laad een wereld

Stap 4: Als je alles goed hebt gedaan zal de wereld veel sneller laden in het spel

Stap 5: Zet na het bewerken van je wereld de ''DCCache'' map weer terug naar de originele plek, omdat dit anders problemen veroorzaakt bij je game.

Mijn laadtijd ging van een halfuur naar 45 seconden. Ik weet trouwens niet of dit bij iedereen werkt en/of het slecht is voor je spel.

LET OP: Maak altijd een backup van de ''DCCache'' map
Ik heb het zelf zojuist uitgeprobeerd en het werkt echt. Ik heb de bewuste map gewoon even naar mijn bureaublad gesleept en na het bewerken weer terug gezet.

Weergave- en sorteeropties