Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Margarethe
Snackventer Snackventer
Berichten:
80
Lid geworden op:
za 07 apr 2012, 15:29

Clementine - WIP

Bonjour!

Ik ben een tijdje inactief geweest, maar ik ben toen hard aan het werk geweest met een nieuw project: Clementine.

Clementine is een wereld die ten zuiden van Bridgeport ligt, aan zee, maar niet te warm. Het thema van Clementine is de buitenstedelijke droom. Ze is bedoeld om een plek te bieden voor alle uitbreidingspakketen behalve dan Bovennatuurlijk, want dat past niet bij het thema. Je hebt er een prachtige plek om je kinderen op te voeden, maar als kunstenaar of alleenstaande harde werker vind je er zeker weten een plek. Kom je ook naar Clementine?

Afbeelding

Ik ben eigenlijk nog helemaal nergens, maar dat maakt niet uit. Ik heb het idee en de globale plattegrond al uitgewerkt. Er zijn veel mensen die eerst een leeg stuk land pakken en daar dan random huizen en wegen op gaan bouwen, maar dat werkt niet echt voor mij. Ik heb daarom de hoogtekaart van Australië gedownload en deze zó aangepast dat mijn wereld er perfect in zou passen. Clementine is vooral voor mij bedoeld om in te spelen. Ik ga er wel gewoon CC en storespullen in gebruiken, maar ik zal hem zeker ook te downloaden zetten. Nu ben ik bezig met het verven van het terrein en de kavels een beetje neer te leggen. Misschien moet ik er ook bij zeggen dat de kavels die je nu al ziet gewijd zijn aan Beestenbende en Levensweg, en dat er ook nog een zone voor Ambities en Wereldavonturen en er een zone voor Na Middernacht en Showtime komt (zo weinig mogelijk wolkenkrabbers, want die passen er dus niet).

Tips en leuke ideeën voor kavels zijn altijd welkom :flapper
Afbeelding
Gebruikersavatar
Margarethe
Snackventer Snackventer
Berichten:
80
Lid geworden op:
za 07 apr 2012, 15:29

Re: Clementine - ideeënbox

^
l Ja, klopt. Ik denk dat dat komt omdat er nu al zoveel uitbreidingpakketen zijn, maar Sunset Valley te klein wordt om een plek te geven aan al die soorten gameplay. Natuurlijk kan het ook dat het gewoo?n weer 'in' wordt, net als 10G's een jaar geleden of nu die stroom aan 365 projecten.

Hier een nieuwe screen. Ik ben al een stuk verder, maar ik heb toch noch wel een vraagje. De wereld is een beetje saai en niet speciaal om naar te kijken. Heeft iemand nog een leuk ideetje om de wereld wat leuker te maken? Alles is mogelijk, of ik het zal gebruiken is een ander verhaal ;)
Ik ga wel nog flink wat bomen toevoegen, heel veel zelfs, en alle kavels die je nu ziet zullen bebouwd worden.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Clementine - WIP

Ik zou er een thema aan toevoegen, kijk maar naar de store buurten, als voorbeeld.

Laatst gewijzigd door Guppie op wo 17 okt 2012, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Clementine - WIP

^ Dat hoeft niet vind ik ;)

Ik vind het er al best leuk uitzien, want ik weer dat het best moeilijk is om zo'n wereld te bouwen ;)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Clementine - WIP

Oei :O Het ziet er veelbelovend uit!

Ik ben sinds vorig jaar zomer ook bezig met een remake van Sunset. Met buitenwijken gebaseerd op Twinbrook, Bridgeport, Apaloosa Plains en Starlight Shores. Door die vele screens van nieuwe werelden ben ik ook weer aangestoken om daarmee verder te gaan :D

Hele mooie wereld tot nu toe Margarethe. Ik ben benieuwd naar hoe je het opbouwd :D

Weergave- en sorteeropties