Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Een nieuwe wereld - update 20 oktober

Nu ik een nieuwe werkende computer heb ga ik weer eens proberen een wereld te maken. Hopelijk krijg ik hem af voordat er iets met m'n computer gebeurd. :P

Jammer genoeg heb ik het wel ontzettend druk met school en stage, waardoor het allemaal niet zo snel zal gaan. Dit is wat ik nu heb.

Aangezien ik vast liep met datgene waar ik mee was begonnen. (Ik had er nog steeds geen inspiratie voor) Ben ik begonnen met iets anders waarvan ik al wel weet wat ik er mee wil.

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet dat het nog niet zo veel is maar het wordt nog wel meer :P

Update:
Afbeelding

Laatst gewijzigd door ikkest op za 20 okt 2012, 17:22, 4 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Een nieuwe wereld

Leuk gedaan! :thumbsup

En ik vind Butter Valley wel een leuke naam ;) Alleen weet niet of die al bestaat,

maar een goed begin is het halve werk :D
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Een nieuwe wereld

Dave, ook daar heb ik nog niet over na gedacht. Ik ben eigenlijk maar gewoon begonnen met bouwen. XD

Ben ik helemaal met je eens Dave. Ik denk dat dat ook een van de redenen is dat ik gewoon nog geen naam kan bedenken omdat ik nog niet echt een beeld heb van wat ik precies wil.

Laatst gewijzigd door ikkest op za 06 okt 2012, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Een nieuwe wereld

Ik liep vast met de wereld waar ik mee bezig had, ik had er geen inspiratie meer voor. Dus ben ik een andere begonnen waarvan ik al wel weet wat ik wil. Ik heb de foto's op de eerste pagina veranderd. Ook heb ik besloten na de opmerking van guppie om weinig tot geen store spullen te gebruiken. Ik zal het proberen op geen te houden, maar het kan zomaar zijn dat ik toch per ongeluk iets gebruik.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)

Update:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door ikkest op do 18 okt 2012, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: Een nieuwe wereld

Hoe jij met CAW om kunt gaan is echt fantastisch, diepe respect, ik ben daar veelste ongeduldig voor! :thumbsup
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: Een nieuwe wereld - update 18 oktober

^ In het pdf-bestand dat je in onderstaand topic vindt, wordt uitgelegd hoe je de tool moet installeren en hoe je ermee moet werken.
http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=54&t=971

Spijtig dat je bent moeten stoppen! Maar je nieuwe foto's zien er ook al veelbelovend uit. Ik vind het leuk hoe je de struiken geplaatst hebt. Mooi! Ik ben benieuwd naar meer!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Een nieuwe wereld - update 18 oktober

Update: 20 oktober

De supermarkt/restaurant:
Afbeelding

Het eerste metrostation:
Afbeelding

Park tussen de huizen in:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals jullie kunnen zien is er een speelplaats, een vijver en een vuurkorf. Op het lege veld bij de vuurkorf wil ik het voetbal net (of iets anders leuks van seizoenen) neerzetten. Dus dat deel blijft voorlopig leeg, wel heb ik er een feeënhuisje in gezet. Ik weet niet echt wat het doel is van die dingen maar ik vond hem daar wel leuk staan :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie