Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

simmy12
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:34

Buydebug

Ik heb een lege wereld gedownload en nu wil ik die helemaal gaan inrichten, maar wat kan ik nou precies met de buydebug code? Kan ik ook appartementen maken zonder dat ik daar iets voor download? Ook wil ik een ander gemeentehuis als die je hebt, maar hoe kan ik dat doen?

ik kan helemaal geen gemeentehuis vinden en alle andere openbare gelegenheden? Hoe kan ik daar aan komen?

Laatst gewijzigd door Simmielove op wo 03 okt 2012, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Aangepast wegens powerpost

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Buydebug

Simmy :) Helaas heb ik deze stad niet! Hopelijk kan iemand anders jou helpen! Wel eventjes oppassen voor het powerposten waarschijnlijk ben je nieuw en kan je er niks aan doen!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Buydebug

Eventjes je berichten samengevoegd wegens powerposten; dat is al er minder als 3 berichten tussen jou eigen berichten zitten, dus altijd eventjes wachten of je bericht wijzigen.
Met de BuydeBug code kan je alles unlocken zegmaar, dat normaal niet in je game verschijnt.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: Buydebug

Als je appartementen wil bouwen moet je ofwel de brievenbus en ik dacht intercom downloaden omdat je deze niet bij buydebug kan vinden.

Op volgende site vind je hoe je zonder deze download appartementen kan bouwen:
http://simsexpressie.weebly.com/apparte ... maken.html

De openbare gebouwen zoals het gemeentehuis kan je vinden in het tabblad bouwen als je op een openbare kavel bent. Je moet zelf maar even kijken maar ik dacht dat het knopje waaronder de gebouwen zitten helemaal rechts staat. (Hoop dat je mij wat begrijpt)

Anders: http://simsexpressie.weebly.com/koopmod ... modus.html
Je moet even kijken naar de afbeelding onder het titeltje 'bouwmodus: bouwmaterialen' (even naar onder scrolen)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties