Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
wo 11 nov 2009, 07:51

Concept: Simmerland

Ok, denk Red County.....

dit is inprinciepe Red County met een nederlandse twist,
er zijn 3 steden/dorpen en omheen nog meer bebouwde gebiedjes
de reistijden zullen heel lang zijn,
ik moet bekennen dat ik er nog niks mee heb gedaan, reden is simpel, ik zou graag hulp willen/input van de community.
ik zelf ben namelijk heel slecht in het maken van kavels/wegen, maar een beetje landscapen kan ik wel.

de wereld zou HEEL groot worden, met veel water en rivieren.
je hebt in de 3 steden de meeste clubs/barren etcetera.
maar.......
dat hoeft niet.
in sommige omringende dorpjes kun je ook een bar of hele kleine showlocatie vinden.
de huizen waar sims in wonen zijn uiteraard rijtjeshuizen, maar, los daarvan ook appartementen, boederijen en villa's, maar dan meer een nederlandse twist.
de wereld is redelijk plat...

alle uitbrijdingen worden in de wereld gerpresenteerd, van gewone supermarkten en boeken winkels en eet tenten zullen altijd verschillende zijn, werkplekken misschien.

als je ziet een grote plan.

Afbeelding

dit is een soort van plattegrond over wat ik voor visie hebt, 3 grote 'steden' omringt door dorpjes en grote parken en rivieren.

ik werk op dit moment aan het landschap, daarna zie ik verder, ik post later wel meer screenshots, uiteraard als je met mij mee wilt werken, tips, en weet ik het heb, ik hoor dat graag,
onthoud, het is nog een idee die ik wil realiseren, ik kan niet alles beloven.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Concept: Simmerland

dat klinkt interessant :) Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden. Ik weet nog niet zeker of ik mee wil werken aangezien ik het erg druk heb, maar als ik eens een keer een huis oid heb gebouwd, kan ik het dan naar jou toe sturen?
Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
wo 11 nov 2009, 07:51

Re: Concept: Simmerland

ja, over het pre populaten van de wereld ben ik niet zeker, of ik zet de wereld met een save file op mijn eigen site, of ik durf te debuggen enzo, wat betekent dat hij in de exchange komt, ik denk dat het eerste veel pijnlozer gaat, ben momenteel bezig met de kustlijn, de rivieren en gewoon landscaping.
Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
wo 11 nov 2009, 07:51

Re: Concept: Simmerland

Ok ik heb het water gedoe af

Schiereiland
Afbeelding

Rivieren
Afbeelding

nu maar kijken hoe ik dat doe met de actergrond met al dat water :cursing
want ik wil geen hele hoge bergen huivels maken.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Concept: Simmerland

Leuk, ik ben benieuwd!
Krijgt het een appaloosa plains sfeer? Een beetje boerderij-achtig?
Ik heb zelf ooit de CAW gedownload om een mistige bergachtige wereld te maken, voor bovennatuurlijk, maar helaas werd mijn computer er gigantisch sloom en trillerig van.
Bovendien ging het 'zweven' boven de kaart erg langzaam. Is dat bij jou ook zo?
Succes!

Edit; over de achtergrond; kijk naar een buurt als Sunset Valley. Geen grote bergen aan de zijkant, alleen een beetje. Je hoeft alleen de voorkant (het strand) te zien, dus de zijkanten kun je met 'geen camera' ''verven''.

Laatst gewijzigd door Guppie op za 15 sep 2012, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Legendardisch
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
wo 11 nov 2009, 07:51

Re: Concept: Simmerland

Nou ben dus bezig met het bestraten en bekavelen van het schiereiland, die vrijwel vlak is, ik kan geen andere dingen doe, bruggen doen niet normaal en de achterkant kan ik niet fixe, en nu komt het volgende probleem!

Afbeelding
Waar zijn mijn trotoirs en wegen! Daar stonden wegen EN trotoirs! Waarom doet mijn programma dit? ik kan zo onmogelijk werken en ik heb GEEN backup!

Weergave- en sorteeropties