Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Bewerken in spel

Ik heb een wereld gemaakt en als ik die wil gaan bewerken in het spel dan ziet het er heel raar uit. Ik kan maar 1 kavel bewerken en als ik dan wil uitzoemen naar de stad dan zie ik alleen maar blauwe lucht. Er staat overal dat je als je de stad gaat bewerken in je spel dat je dan eerst bij opties op stad bewerken moet klikken, maar dat kan ik niet eens? Het lijkt een soort bug of zo. Heeft iemand een idee hoe ik die kan verhelpen of dat ik instellingen moet veranderen of zo?
Afbeelding
Gebruikersavatar
xJonn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 20 aug 2011, 18:22

Re: Bewerken in spel

Ik had niet goed gekeken, ik kan wel stad bewerken, maar dat ziet er niet echt goed uit:
Afbeelding
Hoe kan ik dat weer normaal krijgen? Als ik inzoom dan zie ik trouwens wel weer gewoon de kavels groen.
Afbeelding
hoiikbeneenmens
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 25 aug 2012, 17:04

Re: Bewerken in spel

Hoi , ik heb ongeveer hetzelfde probleem , als ik gewoon de sims speel enzo met Sunset Valley, doet ie het goed. Maar als ik bezig ben met de wereldtool , en ik ga hem bewerken in spel , dan doet ie heel raar. Als ik ongeveer 3 keer inzoom (nog niet helemaal) wordt het water van helder fel blauw , lichter , lichter en lichter. Dan wordt het wit , en de wereld ook. Weet iemand of ik misschien de verkeerde instellingen of iets anders moet downloaden? Want dit is best irritant en snap er helemaal niks meer van. Alvast bedankt ;)
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Bewerken in spel

Probeer even om je spel gewoon op te slaan in bewerken in spel zonder dat je wat gedaan hebt in bewerken in spel. Dat verhelpt als je inzoomt dat je je kavels niet ziet maar alleen maar blauw ziet. En misschien verhelpt het dit ook wel.
hoiikbeneenmens
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 25 aug 2012, 17:04

Re: Bewerken in spel

Gelukkig is de bugg eruit (zover ik zie en weet) || Tip voor wat ik heb gedaan als het een oplossing kan zijn: neem en stuk land , ga gelijk dan naar 'bewerk in spel' en dan ongeveer 4× opslaan. dan weer naar CAW. DAN pas een laag toevoegen , daarvoor niet , hielp bij mij opeens ;D bedankt allemaal ;)

Weergave- en sorteeropties