Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Motherlode
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 12:58

Sims 3 New York

Hallo allemaal!

Hier ben ik dan met een nieuwe stad, namelijk New York, the city of opportunities! Deze vond ik toen ik naar een New York remake zocht voor de sims 3, omdat ik een ongelooflijke fan ben van de stad. Ik wou dit maar eens met jullie delen, omdat de wereld fantastisch is!

Afbeelding

Let op: Het is een enorme buurt, laptops of pc's die het nu al moeilijk hebben met een normale stad zullen dit hoogstwaarschijnlijk niet aankunnen. Ook zijn er veel decoraties als gebouwen gebruikt, die moet je dus installeren voordat de stad correct wordt weergegeven.

Link naar de site: http://sims3newyork.blogspot.be/
Downloadlink (laatste versie): http://sims3newyork.blogspot.be/2012/04 ... eased.html
Download én de wereld én de custom content!

Screens:
Ja de screens zien er wat troebel uit, omdat de maker de wereld niet met de hoogste instellingen draait. Bij mij draait hij wel op het hoogst en ziet het er veel verfijnder uit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Time Square! Ziet er wel beter uit als je op hoogste instellingen draait!

Afbeelding

Nog enkele screens van mij, hoogste kwaliteit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Motherlode op do 28 jun 2012, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Motherlode
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 12:58

Re: Sims 3 New York

Dave. schreef:Ik vind hem niet heel mooi op de screens, misschien dat hij met hogere kwaliteit wel mooi is, maar zo vind ik hem eigenlijk niet mooi.
Op de screens van de maker is hij inderdaad niet zó mooi, maar als je goed kijkt op mijn screens (de laatste met de wagens op), dan kan je zien dat het er al een pak beter uitziet (vind ik toch). Wou dit toch even delen met jullie hier op SimsNieuws.
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: Sims 3 New York

Op zich, is het wel mooi, de maker moet er zeker veel tijd in hebben gestopt. Maar ik vind het niet echt 'zo' geweldig.
Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Sims 3 New York

Ik vind het wel een mooie stad, maar veels te groot (qua afmeting&qua geheugen)

Als ik dit zou downloaden zou mijn spel niet goed meer lopen en dat is erg jammer. heb je een mooie buurt, kun je er niet normaal in spelen....
Het word hem niet voor mij, maar alsnog erg mooi gemaakt! ;)
Gebruikersavatar
Motherlode
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 12:58

Re: Sims 3 New York

abctje schreef:Ik vind het wel een mooie stad, maar veels te groot (qua afmeting&qua geheugen)

Als ik dit zou downloaden zou mijn spel niet goed meer lopen en dat is erg jammer. heb je een mooie buurt, kun je er niet normaal in spelen....
Het word hem niet voor mij, maar alsnog erg mooi gemaakt! ;)
Het is inderdaad nogal zwaar voor je computer, maar bij mij loopt het nog vlot. En omdat het groot is wil het niet zeggen dat het veel van de computer vraagt, het is gewoon omdat er zoveel kavels zijn.
Gebruikersavatar
Rik
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
42
Lid geworden op:
do 19 apr 2012, 17:01

Re: Sims 3 New York

Ik heb de buurt gedownload en het werkt niet echt goed op mijn PC :( ik heb zelf een goede PC die snel werk en ook nog net nieuw is dus daar zal het niet aan liggen. wat niet goed werkten bij mij zijn vooral dat die bruggen die er niet staan en er waren ook een heleboel wolkenkrabbers die missen maar die wel op de foto's staan. erg jammer maar wel ontzettend mooi (op de foto's dan, Niet op mijn spel omdat ie maar voor de helft erop staat) :p
Gebruikersavatar
Motherlode
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 12:58

Re: Sims 3 New York

Rik schreef:Ik heb de buurt gedownload en het werkt niet echt goed op mijn PC :( ik heb zelf een goede PC die snel werk en ook nog net nieuw is dus daar zal het niet aan liggen. wat niet goed werkten bij mij zijn vooral dat die bruggen die er niet staan en er waren ook een heleboel wolkenkrabbers die missen maar die wel op de foto's staan. erg jammer maar wel ontzettend mooi (op de foto's dan, Niet op mijn spel omdat ie maar voor de helft erop staat) :p
Je moet ook de gebouwen downloaden! Dat is een apart bestand dat +- 75mb is en ook op die site staat. Dat moet je bij je mods zetten en dan zie je de stad volledig.

Weergave- en sorteeropties