Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

228 berichten • Pagina 4 van 12

ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Mijn nieuwe wereld

Ben vandaag weer verder gegaan met mn wereld, hier een paar plaatjes.

Afbeelding

Hier kan je zien hoe de stad eruit ziet. Helaas zijn de bomen van ver af niet te zien in bewerken in spel, dus ziet het er erg kaal uit. Maar er staan wel bomen hoor.

Afbeelding

Hier een plaatje omhoog kijkend waar al wat hoogbouw te zien is.

Afbeelding

Een van de vele metrostations in de stad. Alle metrostations zijn op dezelfde manier opgebouwd, ze verschillen alleen in het aantal openingen naar de straat toe. Omdat niet alle metrostations in een hoek liggen.

Afbeelding

En een plaatje van een appartement, dit is een startersappartement. Alles wat je nodig hebt om te overleven is aanwezig, maar er zijn verder geen luxe dingen. Ook zou hier een gezin kunnen wonen omdat er een extra kamer is, hij is weliswaar klein, maar je kan er in slapen.

Ik ga de komende dagen verder met het inrichten van appartementen, luxe en minder luxe appartementen. En met het inrichten van het openbare deel van de stad.
Imme
Teamlid Teamlid

Ik heb een vraagje.. Waar kun je die metro ingang dingen vinden?? Ik heb overal gezocht maar kan het dus gewoon niet vinden. Zal wel weer aan mij liggen dat ik ze niet kan vinden. Ik heb wel gewoon Na Middernacht.

Je wereld ziet er echt heel mooi uit! :)

---- Laat maar... Ik heb de metro al gevonden. Maar werkt het ook echt als je ze wil gebruiken??

Laatst gewijzigd door Imme op do 14 jul 2011, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.

ikkest

@Imme, ze werken wel gewoon. Alleen moet je er een heleboel neer zetten als je wil dat ze alleen maar de metro gebruiken en niet tussendoor een taxi.

Nog wat plaatjes van gebouwen die ondertussen klaar zijn.

Afbeelding

Het eetcafe, op de achtergrond zie je nog een stuk van de brandweerkazerne.

Afbeelding

Het politiebureau, ik heb nooit echt begrepen welke functie het heeft :P Maar omdat elke stad natuurlijk een politiebureau moet hebben, staat ie er bij mijn stad ook in.

Afbeelding

Het wetenschapslab, die mag natuurlijk ook niet ontbreken. De achtergrond is nog een beetje kaal maar daar komen sowieso nog bomen en begroeiing aangezien die in dat deel van de stad nog niet aanwezig zijn :P
ikkest

Is weer even geleden dat ik hier wat gepost heb, maar ben een tijdje bezig geweest met het uitzoeken welke planten ik in de omgeving wil hebben. Dus was er niet zoveel nieuws om te laten zien.

Maar ik ben er dus uit welke planten ik in de omgeving wil hebben en heb ook al een stukje op die manier beplant.
Afbeelding

Dit is van bovenaf gezien hoe het eruit ziet. Zoals jullie kunnen zien zijn er ook verschillende bronnen aanwezig. Alleen de bronnen van WA komen er niet in.

Afbeelding

En zo ziet het er dan uit vanaf de zijkant.
Ook heb ik besloten dat ik geen plek had voor de aller aller armste sims, dus die is ondertussen ook in maak.

Afbeelding

Dit is het begin ervan, het is de bedoeling dat dit echt het smerigste deel van de stad wordt. Waar je dus echt niet wil wonen tenzij je niet anders kan. Ik weet nog niet of dat de wegen zo blijven of dat ik het nog uitbreid.

Afbeelding

Dit is een verlaten bouwterrein die je ook op de screen hierboven kon zien. Hij is natuurlijk nog niet helemaal klaar maar het is wel ongeveer hoe het eruit komt te zien wat betreft de basis.

En dit was het wel zo'n beetje waar ik de afgelopen tijd, tussen de rest van mn bezigheden door, mee bezig ben geweest.
ikkest

Mijn vorderingen van vandaag, ik had zin om te bouwen dus ben maar begonnen aan een boerderij.

Afbeelding

Dit is het woonhuis, om het in te laten blenden met de omgeving heb ik dezelfde planten samenstelling gebruikt als in de rest van de stad.

Afbeelding

De garage van het huis.

Afbeelding

En een moestuintje met daarnaast een schuurtje, wat te zijner tijd omgebouwd kan worden tot stallen voor paarden als beestenbende uitgekomen is.

Afbeelding

Overzicht van de hele boerderij kavel.

Ook heb ik nog een visvijver gemaakt, en mijn bos van vele screens terug verwijderd. Het paste totaal niet bij hoe ik de rest wil vormgeven, dus daar is de visvijver gekomen.

Afbeelding

Er komt nog begroeiing omheen zodat de vijver mooi overeenkomt met met de rest van de omgeving.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Nicee! :3
Vooral leuk met dat weggetje naar die boerderij
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
ikkest

Haha ja dat van die randen weet ik :P Maar heb nog niet bedacht wat ik met de oevers wil doen dan, dus laat ik het nog maar even zo voor het gemak.

Ik moet echt even inspiratie krijgen voordat ik voor me zie hoe ik alles wil hebben. Daarom spring ik ook steeds van hot naar her. Dan weer bezig met de omgeving, dan weer met bouwen enz... Tis maar net waar ik op dat moment inspiratie voor heb :)
Bakie
Oplichter Oplichter

Wow, heel goed bezig! Die boerderij ziet er echt fantastisch uit!Leuk dat dat zijn eigen opritje heeft, dat zie je inderdaad te weinig in de officiele werelden. Meer platteland als dit is niet te maken denk ik en heb ik nog nooit ergens zo goed uitgebeeld gezien. Ga vooral zo door! Ben heel benieuwd hoe heel dat gebied er straks uitziet :D
ikkest

Weer even een update.

Afbeelding

Het begin van mijn armen buurt. Het zijn in totaal nu 19 woonkavels, waarvan er 2 onbebouwd blijven. Omdat hier toch ook kinderen kunnen komen wonen, heb ik ook een speelpark aangelegd. Die zit rechts onderin, in het verlengde van de bouwplaats die ondertussen ook af is.

Afbeelding

Het visvijvertje waar hier al eerder screens van stonden heeft eindelijk een omgeving gekregen. Dus nu kan je afgezien van het kavel tekentje niet meer zien dat het een aparte kavel is, maar lijkt het alsof het gewoon bij de omgeving hoort.

Afbeelding

Aangezien Refurb over mn oevers begon, heb ik daar nu ook maar een begin mee gemaakt. (want het paste er nu echt helemaal niet meer bij :P) Ik heb besloten dat ik het bij de standaard planten hou die ik overal gebruik, want ik heb wel gekeken naar riet en gras enz... Maar dat zag er echt heel erg vreemd uit, het viel helemaal uit de kleuren combinatie.

Maar dit is dus waar ik mee bezig ben geweest sinds de vorige update. :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie