Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

228 berichten • Pagina 3 van 12

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Bedankt voor de leuke reacties trouwens :D Erg leuk om allemaal te lezen :)

Heb nog wel een vraagje, zijn er mensen die willen helpen met het bouwen van huizen/boerderijen? Want als ik zelf wat maak is het gewoon een vierkante doos :P Het moet wel allemaal gebouwd worden met items van de standaard spellen, dus geen downloads. Mag trouwens wel alle pakketten zijn uitbreiding/Accessoires.

Dus wil je daar best bij helpen meld het hier even :)
protsims
Snackventer Snackventer
Berichten:
72
Lid geworden op:
zo 29 mei 2011, 14:05

Re: Mijn nieuwe wereld

ikkest schreef:Bedankt voor de leuke reacties trouwens :D Erg leuk om allemaal te lezen :)

Heb nog wel een vraagje, zijn er mensen die willen helpen met het bouwen van huizen/boerderijen? Want als ik zelf wat maak is het gewoon een vierkante doos :P Het moet wel allemaal gebouwd worden met items van de standaard spellen, dus geen downloads. Mag trouwens wel alle pakketten zijn uitbreiding/Accessoires.

Dus wil je daar best bij helpen meld het hier even :)
Ik zou graag willen helpen!
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

De openbare kavels hebben wel allemaal rare maten. Zoals mn zwembad heeft de maten 56x26, de sportschool 28x41 en de bibliotheek 34x31.

Dus ik denk dat dat dan erg lastig wordt tenzij je zelf CAW hebt waar je die maten in kavels kan maken. De woonkavels zijn wel allemaal gewone ronde maten.
protsims
Snackventer Snackventer
Berichten:
72
Lid geworden op:
zo 29 mei 2011, 14:05

Re: Mijn nieuwe wereld

ikkest schreef:De openbare kavels hebben wel allemaal rare maten. Zoals mn zwembad heeft de maten 56x26, de sportschool 28x41 en de bibliotheek 34x31.

Dus ik denk dat dat dan erg lastig wordt tenzij je zelf CAW hebt waar je die maten in kavels kan maken. De woonkavels zijn wel allemaal gewone ronde maten.
ik CAW dus zeg gewoon een openbaare kavel dat ik moet maken;)
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Huis 40x30, 40 is de kant aan de weg. En kies maar 1 van de 3 openbare kavels uit.

Het zwembad ligt in een hoek dus die heeft 2 kanten aan de weg liggen. De sportschool heeft maat 28 aan de weg liggen. En de bibliotheek en heeft maat 34 aan de weg liggen.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Hier een paar screenshots van wat dingen die ik al in de stad heb gezet.

Afbeelding

Een paar huizen in het dorp gedeelte (moeten dr nog veel meer bij)

Afbeelding

Hier de school met een metro station er naast.

Afbeelding

En dit is het eerste gebouw waar ik in het stadsgedeelte mee bezig ben geweest. Binnenkant is nog niet klaar dus vandaar maar een plaatje van de buitenkant :P
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Mijn nieuwe wereld

Heel mooi allemaal! Ik dacht dat die bergen van jouw zo'n object waren die je neer kon zetten omdat ze er zo goed uitzagen. ;) (Niet dat ik er niet het vertrouwn in heb dat jij die niet zelf gemaakt kon hebben hoor)
Ik heb zelf bar weinig tijd om te simsen, mijn eigen wereld ligt ook alweer enige tijd stil. Dus kan je niet helpen met huizen. ;)

(ow en nog 1 vraagje, welke kaart grootte heb je gepakt? En eiland of gewoon een vast stuk land?)
Ik had een vast stuk klein, maar kwam er al snel achter dat dat met bergen erbij heel krap wordt, denk dat er bij mijn testwereld dadelijk maar 10 huizen komen te staan ofzo :P Misschien niet eens als ik er nog openbare kavels bij voeg :P
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

@Bakie, gewoon zo'n grote vierkante platte map, geloof dat het de grootste is, en dan hoogte 300. Anders krijg je als je je bergen een redelijke hoogte wil maken van die platte stukken erbovenop.

@Honnor, de boerderijen hebben allemaal de maat 64x64. En er zijn 2 boerderijen die al een paadje hebben naar de kavel toe. Bij boerderij 1 is dat: Van links naar rechts geteld 29 hokjes, en van de rechterkant naar links geteld ook 29 hokjes. De hokjes ertussen zit de aansluiting op het zandweggetje naar de kavel. Bij boerderij 2 is dat: Van links naar rechts geteld 32 blokjes, en van de rechterkant naar links geteld 24,5 blokjes. En de ruimte daartussen is dus ook de aansluiting op het zandweggetje.

De overige boerderijen hebben nog geen paadje, dus daar maakt het niet uit waar je de aansluiting maakt, Als er maar wel een stuk is waar ik de zandweg netjes aan de kavel vast kan maken.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

@Honnor, nee hoor heeft voorlopig nog geen haast. Ik moet ook alle kavels in het stad gedeelte nog bouwen, vind de kant en klare flats namelijk allemaal zo klein, dus die ben ik van plan allemaal zelf te maken. En mn openbare kavels moet ik ook nog maken met uitzondering van een paar.

En dan moet ik de omgeving ook nog helemaal afmaken, en zeker op het platteland met al die hekjes houd me dat wel even bezig :P

@kyta1702, dat vond ik zelf ook. Ze liggen gewoon niet aan de doorgaande weg, dus dat wilde ik ook niet doen.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Ik heb geen idee wat er met beestenbende allemaal gaat komen.

Ik heb op het moment ook gewoon alle plekken opgevuld, maar wel op zo'n manier dat ik het makkelijk aan kan passen als beestenbende uitkomt. Maar je mag er met bouwen rekening mee houden, hoeft niet perse.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie