Wow, Kyta en het hele Sims Nieuws team, wat zijn jullie GOED bezig. Prachtig is dit. Kyta, jij hebt altijd zo'n goede inzicht gehad voor dit soort dingen. Ik bewonder je enorm hiervoor.
Keep up the good work, ik zal deze buurt zekers downloaden. Wat ziet dit er prachtig uit zeg!
Lekker grote buurt hoor!
Ik hoop dat je wel voldoende verzamelobjecten erin zet. In een hoop buurten die ik download wordt dat nog wel eens vergeten. Vooral zaden en stenen zijn meestal erg zeldzaam.
Mooi gemaakt!
maar hoe lukt het om bij kruising die witte strepen te krijgen, dus dat ze precies recht zitten lukt mij niet.
En hoe krijg jij die wegen zo mooi recht?
Ja, Ik heb erg veel stenen zaden enz.. in de wereld gebruikt, daar ben je wel even mee zoet om alles te vinden, alleen die van WA gebruik ik niet, die kun je als je op vakantie bent zoeken..
De wegen moet je verbinden met elkaar, door nogmaals de weg op te pakken met het verplaats pijltje naar het kruispunt. voor trottoir het zelfde ook de kruispunten gebruiken, anders lopen sims erom heen.. zo heet dat toch? als je weg verbonden is krijg je automatisch de witte strepen te zien, dit moet je doen anders rijden de auto's niet door..
Kleine update van de stad in ontwikkeling. Ik heb geprobeerd hoger te bouwen, maar zonder ramen of deuren vind ik het er niet uit zien.. Dus heb nu 3 appartementen complexen en 2 openbare kavels gemaakt.. De Drive inn woningen zijn ook echt Hollands vind ik. Het is zo jammer dat je maar één huis/kamer kan gebruiken.. maar achter elke deur woont een sim en kan je aanbellen..
hele luxe appartementen ( 20 deuren voor 20 Sims)..
een echte Hollandse met galerij (één is een openbare kavel daar zit een een kringloopwinkel onder)
@Simmielove je bent niet de enige!
Dit is gewoon zo super!
Ik hou dat je met allemaal families in die huizen kon wonen en dan gewoon 1 fam besturen en de rest er gewoon in l;aten en wonen Die zin was erg vaag!