Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

228 berichten • Pagina 6 van 12

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Ik zat zelf te denken aan de naam rockdale, omdat het tussen de bergen ligt.

Maar in het opslag bestand heet ie nu nog gewoon ohoihushdfui(of zoiets) :P


En sorry dat ik al een tijdje niet ge-update heb, maar ik heb het de laatste tijd een beetje druk gehad met andere dingen. En in de tijd die ik heb gehad om er aan te werken heb ik een paar halve huizen gebouwd. (daarmee bedoel ik dat de buitenmuren staan, en de voordeur + ramen erin zitten, maar verder nog niets.) Dus er valt niet zo heel veel te laten zien. Steeds alleen maar huisjes laten zien is ook niet leuk :P
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Een boomhut?


^^ Helemaal top Honner, klinkt iig al erg leuk, ben benieuwd hoe het er uit ziet als ie af is :D

Laatst gewijzigd door ikkest op vr 12 aug 2011, 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Heb op die link geklikt, maar ik zie toch echt het boomhut gebeuren niet.

VV sorry, was niet de bedoeling.

VVV Deetui, ik vind het een erg leuk idee die boomhut, maar het past niet bij de rest van de huizen die ik in mijn wereld gebouwd heb. En ik wil het wel ongeveer allemaal hetzelfde houden. Dus ik kan hem helaas niet gebruiken, maar hij is zeker origineel :P

Laatst gewijzigd door ikkest op vr 12 aug 2011, 00:40, 2 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Mijn nieuwe wereld

AfbeeldingAfbeelding

hier zijn 2 foto's zoals je ziet is het neit af mar als je dit wilt hebben kan ik eht afmaken in welke stijl je ook wilt.

P.S. ik kan ook zorgen voor een glazen dak als je wilt (daar had ik aan gedacht)
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Even een korte update. Ik ben bezig geweest met het beplanten van delen van Rockdale, en jemig zeg wat is dat veel werk :P Ben er dus ook nog niet zo ver mee, want ik wil het echt gewoon overal goed gedaan hebben.

Dit is hoe het eruit moet zien.
Afbeelding

Hier kan je ongeveer zien hoeveel ik nog moet doen :P Wat dus een heleboel is.
Afbeelding

Hier nog wat huizen die ik half gebouwd heb (ze zijn nog niet af)
Afbeelding

De verf ziet er misschien heel vreemd uit van bovenaf, maar ik vind het van dichtbij (dus uit het oogpunt van een sim) wel mooi. En aangezien je toch het meest met je sim speelt zie je het dus van dichtbij. En ik zou niet weten hoe ik het er van ver af wel mooi uit kan laten zien, zonder dat het allemaal 1 kleur is. Want maar 1 kleur vind ik verschrikkelijk, omdat het gewoon niet echt is.

Maar dan weten jullie ook weer waar ik druk mee bezig ben, en waarom er niet meer zo vaak een update komt dan toen ik net begonnen was.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie