Het is me gelukt

Ik ga je nu zo even proberen uit te leggen hoe ik het gedaan heb
Als je dat bestand gedownload hebt en je hem uit moet pakken, dan heb je een wereld bestand, en je hebt een bestand met 4 losse bestandjes erin. Nou die pak je allemaal uit je dumpt ze ergens in een map of iets. Vervolgens installeer je de wereld via het startscherm van de sims, en ga je de wereld spelen. Je slaat je wereld op zodra je hem geopend hebt, je hoeft niet een poppetje te maken.
Dan als je de wereld opgeslagen hebt sluit je de sims helemaal af. Je gaat naar saves bestanden map van de sims. (bij mij is dat in mijn documenten electronic arts en dan de sims 3. Daar staat nu als het goed is je opgeslagen spel bij. Als je op je opgeslagen spel klikt wordt dat bestandje geopend, daar zie je nu 4 bestandjes staan. Diezelfde 4 bestandjes zaten bij je gedownloade zip file van de wereld. Die 4 bestandjes uit je zip file sleep je nu naar je saves map waar dus die andere 4 bestandjes staan, en je computer vraagt wat je ermee wil doen. Dan klik je aan dat je de bestaande bestandjes in je save map wil vervangen voor de 4 nieuwe die je er net naartoe gesleept hebt.
Als dat gedaan is start je de sims weer op en je opgeslagen bestand en dan staan er wel huizen enz... in.