Volgens mij kan dat alleen in het begin als je een hoogtemap moet gaan kiezen. Voor die hoogtemappen staat namelijk: large, medium, smal of tiny. Verder is er (naar mijn weten) geen mogelijkheid om de grote uit te breiden. Ook moet de grote van de hoogte mappen een bepaalde grote hebben bv 1024x1024.
Wat je evt wel kan doen is je hoogte map exporteren en deze dan in een fotobewerkingsprogramma op een grotere hoogtemap plakken. Alleen wegen en kavels worden zo niet meegenomen dacht ik.
Oke en ik zit nu vast.
Heb 2 eilanden maar die wil ik verbinden via bruggen, maar de bruggen zijn niet lang genoeg, gewoon heel veel bruggen achterelkaar zetten of niet. De Sims moeten er wel later gewoon over kunnen rijden help me even.
Nog 1 vraag ik zie nergens staan bij openbaar subkavel politie leger of voor het brave burgers pakhuis die gewoon neer zitten bij openpaar subkavel openbaar?
Ze staan er inderdaad niet tussen.
Ik denk dat als je voor openbaar kiest en bijvoorbeeld het brave burgers pakhuis er neerzet, dat het spel dat dan gewoon herkent. De reden dat sommige werkplaatsen er wel staan is omdat er bepaalde acties aan de kavel vastzitten. Bij het gemeentehuis is dat, dat je daar een opstand kan hebben (zelf nog nooit gehad). En bij de andere zullen het ook wel van dit soort dingen zijn
Hoe kan ik me wereld in het spel gebruiken ik heb de wereld geexporteerd hij staat wel bij uploads dan strat ik sims 3 op doe ik nieuw spel staat mijn wereld er niet bij.
Help me