Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Pose Player Probleem

Een tijdje geleden startte ik mijn game op en wilde ik een fotoshoot doen, met de poseplayer. Toen ik die poselist zag merkte ik dat er wat poses "verdwenen" waren. Ik dacht dat ik ze misschien verwijderd had maar toen ik die poses opnieuw downloade en wilde installeren stond er dat de poses al geïnstalleerd waren.
Laatst is de poseplayer geupdatet en daarom dacht ik dat het misschien daaraan kon liggen. Maar toen ik hem had geupdatet bleef ik hetzelfde probleem houden.
Bepaalde poses die dus niet meer in mijn spel zitten:
- Een familie pose pack van Traelia
- Nog zo'n pose pack van Traelia dat een sim foto's van zichzelf maakt
- Depression Pose Pack en Guys for the win pose pack van ChanCake
- Sunday morning pose pack
Er zijn er nog wel meer maar deze weet ik zo snel uit mijn hoofd :D

Weet iemand hier misschien een oplossing voor want ik vind dit best vervelend :laugh
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Pose Player Probleem

Ik weet dat dit een grote bump is, maar ik vond het erg onnodig om een nieuw topic te maken aangezien wij allebei hetzelfde probleem hebben en ik werkelijk waar nergens een oplossing weet te vinden. :$
Sinds kort heb ik een nieuwe laptop met windows 8. Na wat gedoe met het installeren van de sims 3 heb ik het toch eindelijk voor elkaar gekregen. Heb de poseplayer op de goede plek gezet net zoals alle pose packs. Maar meer dan de helft verschijnt gewoon niet op de lijst van poseplayer. Inmiddels heb ik ook alles uit de mods mapje gehaald en weer teruggezet. Dit werkte niet dus heb ik ze opnieuw gedownload en ook dit werkte niet. Zelfs als ik nieuwe poses erbij zet komen die niet meer op de lijst te staan. En dit vind ik echt zwaar irritant worden. Het lijkt ook wel alsof mijn laptop deze poses niet herkent aangezien ze niet in 'scenario's' tab verschijnen. Ben het nu dus ook een klein beetje zat. Al die problemen met de sims. :cursing
Nogmaals sorry voor de grote bump :$

V Het probleem is dat ze er eerst allemaal wel in stonden. Dat lijkt mij dan toch wel een beetje vreemd.

Laatst gewijzigd door Yolo op di 28 mei 2013, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Pose Player Probleem

Ik ben er denk ik achtergekomen dat het bij mij misschien zou kunnen komen doordat er een posepack tussenzit die niet werkte met de anderen waardoor maar een klein deel in de lijst verscheen. Ben nu eventjes grondig aan het uitpluizen welke het dan is en de lijst begint momenteel al aardig lang te worden. Iedere keer gewoon een paar poses erbij. het kan er dus misschien ook aanliggen dat er opeens te veel poses ineen waren die verwerkt moesten worden, maar dit betwijfel ik.

Weergave- en sorteeropties