Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Al 2 Computers laten chrasen door downloads

Hoi,

Ik snap er helemaal niets van. Met de sims 2 downloade ik er op los en mijn spel werd alleen wat slomer voor de rest nergens last van.

nu met de sims 3 download ik ook wat. wil eerst het spel helemaal niet meer werken. en daarna ook nog mijn hele pc laten crashen. Mijn vader zegt dat mijn pc het waarschijnlijk niet aan kon en ik mocht het op de zijne proberen.

dus Sims geinstaleerd en downloaden maar. en ja hoor zelfs zijn pc is gecrasht terwijl hij een hele snelle heeft.

Hoe kan dit? Hebben meer mensen dit? Ligt het aan de pc? download ik verkeerd??

Wie weet een oplossing want ik vind het spel met downloads veel leuker.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Al 2 Computers laten chrasen door downloads

volgens mij ondersteund De Sims 3 downloads niet ofzo, heb je WA???? maar dat heb ik ook bij sims 2 werd het maar ietsjes langzamer met alle uitbreidingen maar bij sims 3 is het net zo snel als bij sims 2 met alle uitbreiding met downloads,

maar misschien download je een verkeerde download of te veel
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Al 2 Computers laten chrasen door downloads

o0simsfreak0o schreef:volgens mij ondersteund De Sims 3 downloads niet ofzo, heb je WA???? maar dat heb ik ook bij sims 2 werd het maar ietsjes langzamer met alle uitbreidingen maar bij sims 3 is het net zo snel als bij sims 2 met alle uitbreiding met downloads,

maar misschien download je een verkeerde download of te veel
Nee ik heb WA nog niet... wil ik nog wel halen. Ja klopt sims 2 draaide nog erg goed op alle downloads en uitbreidingen.

Nou ik had nog helemaal niet zo veel gedownload 2 haarstukken. wat nieuwe patters en wat woonkamer setjes.

daarom vind ik het ook zo vreemd. als je keek wat ik bij de sims 2 er allemaal in gooide. dan is dit er nog niets bij.

Weergave- en sorteeropties