Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

nikkisims
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
wo 08 feb 2012, 22:16

haar downloads niet in game

Hallo daar,
Ik heb verschillende dingen gedownload, zoals meubels, kleding, sims, make-up en haarstylen/kapsels. Alles is in mijn game verschenen, behalve de kapsels. De kapsels verschijnen niet alleen niet in mijn game, maar ze staan ook niet bij de "downloads" in het startschem voor het opstaren van het spel. Het is dus niet zo dat ik ze wel heb kunnen installeren maar dat ze niet in de game verschijnen; ik kan ze überhaupt niet installeren omdat ze niet bij de downloads staan.

Ik vind het zo raar, want alle andere dingen zijn wel gelukt. Ik sla de downloads altijd op binnen de map Electronic Arts - Sims3 - Downloads (uitgepakt), en dan verschijnen de bestanden automatisch in het startscherm bij downloads, dan "installeren" en klaar. Maar alleen de haarstylen staan daar dus niet. Wat betreft de extensie, hebben de meeste bestanden de extensie ".sims3pack" maar de haarstylen heben de extensie ".package". Nu heb ik al op internet gelezen dat bij sommige mensen de "package" bestanden niet in de game verschijnen, en daar heb ik dus een test voor gedaan, door "frameworksetup" te installeren met de map "mods", en daar zitten twee package bestanden in, bijv. om het introfilmpje te skippen, en dat werkt. Dus dat betekent dat de "package" bestanden op zich wel verschijnen in mijn game. Ik snap maar niet waarom de haarstijlen het niet doen.

Kan iemand mij please helpen??
nikki
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: haar downloads niet in game

Ja, kan je wel uitleggen hoe het zit.

Er zijn grofweg 2 soorten downloadbestanden voor de Sims.
1 = Sims3Pack
2 = Package

Het 1e pak je uit via de installer van het spel.
De packages plaats je in de map Mods\Packages.

Meer uitleg vind je op mijn blog, met screens en zo. Hier: https://fransims3tutdutch.blogspot.com/ ... anden.html
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties