Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

.sim files mac

Ik download normaal altijd sims3packages. Maar nu wilde ik een sim downloaden maar dat bestand is .sim en dat krijg ik niet geopend in mijn spel. Hij wil het in stagecastcreator openen, en als ik zeg open met sims3 dan kan ik eeuwig wachten maar das simmetje komt niet in mijn spel. :( Ja ik heb een mac dus is het wat moeilijker om tutorial te vinden.
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: .sim files mac

^klopt.
Al is er eenmaal een sim in je spel opgeslagen, dus dan moet je bij simcreeren hem opslaan in het 'depot' dan heb je het mapje 'savedsims' in de mappen: documenten/programma's/electronicarts/desims3 (zoiets?)

Daar kan je dan die gedownloade sims naar slepen, en als het goed is heb jij dan van die witte 'blaadjes' met een omgevouwen randje, toch?
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: .sim files mac

Je moet het ook niet proberen te openen, dat kan niet ;)

In CAS sla je een sim op zoals hierboven uitgelegd en doordat er een sim opgeslagen is krijg je het mapje savedsims erbij. Daar moet je het inzetten maar niet proberen te openen omdat het dan een heel ander bestandje wordt.
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: .sim files mac

sorry voor pp.

dat klopt. wat je nu moet doen is in het spel in 'sim creëren' een sim opslaan in het depot. dat doe je op de volgende manier: onderin in 'sim creëren' staat een balkje met een kleine afbeelding van je sim, zelfde balkje waar je ook een nieuwe sim toevoegd. je klikt dan op de puntjes in het bolletje. dan kan je de sim als tweeling maken, of je kan een baby van die sim maken, maar daar is ook een knopje met een pijltje en daarmee kan je hem opslaan. (als het goed is, ik zit op mn ipod dus kan niet kijken)

al snap je het nu nog niet laat ik het wel zien met screenshots maar dat lukt nu niet op mn ipod.

Weergave- en sorteeropties