Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
petra231191
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
do 15 dec 2011, 18:18

book of talent doet het niet?

ik heb de juiste upgedate versie van sims pets de 1.10
toch werkt book of talent niet.. nu zijn ook mijn vaardigheden balkjes plotseling van het scherm verdwenen.
weet iemand van de sims 3 kenners er raad mee??
:?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: book of talent doet het niet?

Ik gebruik zelf het book of talent niet maar als je je game geüpdatet hebt zou het kunnen dat de versie van je game niet overeen komt met de versie van the book of talent (is volgens mij een mod ofzo).
Het zou kunnen dat er al een update van the book of talent is, ik zou die downloaden en kijken of hij het dan wel doet.
Doet hij het nog steeds niet, verwijder dan je mod en kijk of je spel het weer normaal doet.
Er is nog een optie en dat is dat sommige mods problemen veroorzaken want sommige mods werken niet met elkaar. Dus als je meerdere mods hebt kan het ook daaraan liggen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :D
Edit:
The book of talent is idd een mod, ik heb hem even opgezocht om mts. Dit staat er bij als het niet werkt:
IT DOESN'T WORK! HELP! NO INTERACTIONS!
This mod is only compatible with 1.26/10.0 and newer patches. (You can pm me for older versions) If your game version is indeed 1.26/10.0 or newer yet you still get no interaction, please verify whether you're using the new CC setup under Documents. If you still have problems, I solicit you to read this for instructions. Don't ask me for help if you're getting no interaction, post in the help section instead.

Finally, if by any chance you have another skill-related mod, try removing it. I don't think they can conflict since this is a self-contained modded object, but just in case...

De mod is dus geüpdatet na pets dus misschien moet je je mod verwijderen en de nieuwe downloaden die werkt met pets.
Gebruikersavatar
petra231191
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
do 15 dec 2011, 18:18

Re: book of talent doet het niet?

ik denk dat ik hem gewoon ga verwijdere en kijke of ie dan terug normaal doet.
voor pets werkte die wel sinds
ik dat spel heb gaat er gelijk vanalles mis :(

toch even bedankt voor jouw tijd en het nodige opzoek werk ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: book of talent doet het niet?

Je moet 'm gewoon opnieuw installeren, alle mods deden raar nadat Huisdieren uitkwam ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties