Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Awesome Mod?

Hoi. :)

nu ik wat sliders heb gedownload, zijn er andere basegamesliders die het helemaal niet meer doen, nou wil ik dus awesome mod installeren, maar ik weet helemaal niet welke ik moet hebben, hoe ik t moet installeren (heb em eerst in mn packages gedaan maar toen wilde mijn spel niet meer opstarten..) m'n framework enzo is gewoon goed anders zou Pose Player en mn andere packages enzo toch ook niet werken?

Zou iemand me een duidelijke uitleg willen geven hoe ik Awesome Mod kan installeren, en welke ik nodig heb? nouja eentje die die sliderlimits der af haalt, of die sliderlimits hoger maakt. (20->40) maar ze hebben allemaal aparte namen en dan weet ik het niet meer welke ik moet pakken..
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Awesome Mod? -> NRaas

*bump*

Nu heb ik dus de NRaas, en die doet het voor zover wel, alleen er staat dat hij ook meer sliders'slots'om het zo maar te noemen in mn spel doet, maar nu ik dat wil doen en m'n sim's kaak wil aanpassen (want die doen het niet meer omdat de sliders nu vol zitten ofzo) gebeurt er niks dus kortom, NRaas doet het ook niet?!

Kan iemand me hier uitleg geven over hoe ik al mn sliders wel aan het werk krijg + dat ik m'n normale base game sliders ook allemaal nog kan gebruiken?
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Awesome Mod?

^ Dankje! :D welke versie moet ik dan hebben?

EDIT: heb m al dankjewel! :3 is het ook normaal dat alles ook veel groter kan? o__o die neus is opeens 2M lang. XD
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Awesome Mod?

jah, dat kan jah :'3 ik heb er alleen geen last van, ik weet niet welkeik had gedownload maar die ene die ik had gedownload heeft dat niet :'3
maar ik ben blij dat het nu werkt :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties