Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

michelski
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 08 dec 2011, 14:11

fout tijdens opstarten?

Beste mensen,

Ik heb weer een vreemd probleem...
Als ik het spel wil opstarten, geeft die dit aan:

Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details.

Vervolgens kan ik alleen op ''ok'' klikken en dan valt het weg, en zo gaat het steeds opnieuw.
Wat kan ik nu het beste doen?
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: fout tijdens opstarten?

Ik weet niet waar het aan ligt, maar je kan de sims ook opstarten op een andere manier.. Hierdoor omzeil je het startprogramma, dus misschien dat dat werkt..

Computer>Progam Files>Electronic Arts>Sims 3 (als je uitbreidingen/accessoirespakketten hebt, dan kies je de laatst uitgekomen ep, dus bijv. Sims 3 Beestenbende)>game>bin>TS3.exe (dit is in het geval van de sims 3, bij een uitbreiding staat er nog een nummer achter, maar het is ongeveer hetzelfde)

Ik hoop dat het werkt.. Het is meer een tijdelijke oplossing, want het lijkt met irritant om de hele tijd op te zoeken, maar je kunt het wel altijd blijven gebruiken!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: fout tijdens opstarten?

Raar.. waar gaat het precies fout? Als je al de game opstart, of bij de launcher?
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
michelski
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 08 dec 2011, 14:11

Re: fout tijdens opstarten?

Als ik hem open, krijg ik als eerst de launcher in beeld. Dan komt er te staan dat die het niet doet enzo.

En als ik hem via mijn computer open, wat je zei, dan krijg ik zwart beeld en dan staat er op mijn bureau blad:

'' het spel kan niet gestart worden. initialisatie van service is mislukt (0x6224dd27) ''
michelski
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
do 08 dec 2011, 14:11

Re: fout tijdens opstarten?

Ik heb het programma gedownload, maar ik weet eigenlijk niet hoe het werkt...
Heb wel wat dingen geprobeerd maar er gebeurt eigenlijk niets.

Wel alvast bedankt voor de hulp!
Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Re: fout tijdens opstarten?

Heb je misschien dezelfde patchversies staan bij de kolommen 'installed version' en 'update version'? Als dat niet zo is, dan werkt het patchen zo:
- zorg dat (rechtsonder) het vakje voor 'Automatic install' aangevinkt staan
- klik op 'Download all (sequential)'
- wacht tot hij klaar is :)

v hmm ok, daar weet ik ook geen raad mee.. maar kun je nu wel weer spelen?

Laatst gewijzigd door Caitlin op vr 09 dec 2011, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties