Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

7 berichten • Pagina 1 van 1

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

POseplayer

Hoi,


ik heb ales gedaan om poseplayer te downloaden. maar het lukt niet!!!! het enige wat ik neit kon doen is iets doenloaden na het verwijderen van het maoje mods en packages, ligt het daaraan?


AB
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: POseplayer

Heb je het over downloaden of installeren? Ik neem aan dat je m wel gewoon op de computer kan zetten. ;)
Je MOET de packages en mods map hebben, anders werkt het natuurlijk niet (aangezien je daarin de packages moet plaatsen ;))
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: POseplayer

er is dana zo'n link in de instalatieprogres-tutorial van simsniuews op het stukje van verwijder nu de mOds en Packages map inclusief de resource en maak hem daarna opnieuw aan. hIER TE DOWNLOADEN. <------ als ik op deze link klik komt er te staan, weet neit zeker meer, of iets van forbidden of 404 not found. Begrijp je wat ik bedoel?


^daar gaat het ook om.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: POseplayer

^ ik pp ff

oke bedankt, ik zit nu niet op de pc dus ik download hem vanavond of morgen! Heel erg Bedankt.


Lag het daaraan dat ik de poseplayer niet zag?

aLs deze vraag is beantwoord graag Slotje? :slotje
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: POseplayer

^Dat zou best kunnen! Als hij het nog niet doet, dan weet ik het ook niet meer :O


U verzoek, wij doen :slotje (Als hij het hierna nog niet doet, PM mij even, dan doe ik het topic weer open ;))

Weergave- en sorteeropties