Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
lrtz
Snackventer Snackventer
Berichten:
77
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 09:00

Download spullen willen niet meer weg?

ik had ooit een sim gedownload van de sims 3 site, toen ik aan het spelen was deed me sims het niet meer dus heb ik de sim weggehaald. Toch blijven er 3downloads over die maar niet verwijderd willen worden. Ik dacht dat het wel kon maar toen waren al me baby's, peuters en kinderen misvormd.
De download wil maar niet weg er staat steeds; Fout: kan pakket niet installeren met afhankelijke onderdelen.
weet iemand hoe dit weg kan gaan? :$

x
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Download spullen willen niet meer weg?

Kan volgens mij toch wel. Met de custom launcher V2 van GrantHes. Die laat nl. zien met tumbs (de kleine plaatjes dus) wat je allemaal aan downloads hebt. Als je de naam hebt genoteerd en of weet hoe het eruit ziet, dan kan je met de Custom Launcher het bestand opzoeken. Het programma kan als je het item aanvinkt, de download uitschakelen of definitief verwijderen.
Voor meer info over Custom Launcher zie mijn blog. Daar vind je ook de link naar de download van het programma.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
lotte310
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 23 nov 2011, 18:00

Re: Download spullen willen niet meer weg?

ik had het ook, ik had een overal en nog meer kleding en spullen en die wouden niet verwijdert maar het bleek dat ze bij riverview (ik weet niet hoe je het schrijft) hoorden, dus als je ook die spullen hebt moet je alles selecteren en ook (helaas) riverview verwijderen
if you don't stand for something, you will fall for anything

Weergave- en sorteeropties