Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
rayex
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
191
Lid geworden op:
wo 21 sep 2011, 18:04

Packages of sims3packs voor snel spel

Oke ik hoop dat ik het goed uitleg, ik heb dus de Sims 3 met de uitbreidingen: levensweg, ambities en beestenboel. Ik downloade eerst altijd Sims 3 packs tot dat ik erachter kwam hoe je packages bestanden moet downloaden.

Dus toen ging ik over naar packages. Ik had zoveel downloads dat het echt wel 10 minuten duurde voordat mijn familie eindelijk geladen was. Dus nu heb ik al mijn downloads er af gegooid en laad de Sims weer snel. Maar ik wil dus graag weer downloads in mijn spel gewoon omdat ik dat mooier vind. Dus ik dacht ik stop even 10 packages bestanden terug in mijn spel en ja hoor precies weer hetzelfde probleem het sloom laden van families.

En nu even to the point: ik wil graag een snelle Sims en downloads. Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt, x
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Packages of sims3packs voor snel spel

Rayex: probeer eens de Custom Launcher van GrantHes. Hij heeft 2 versies. Versie 1 is te vinden bij MTS en voor versie 2 kun je op zijn site downloaden. Link vind je in de tutorial op mijn blog. Zelf heb ik ruim 3000 downloads en het spel laadt toch best snel.
Als je op het plaatje van mijn sig klikt kom je mijn blog terecht waar de uitleg staat. (ook nog over andere dingen)
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Packages of sims3packs voor snel spel

Zoals ik al in een soortgelijk topic zei:

Je kunt S3SU gebruiken.
Hiermee kun je van .package bestanden .Sims3Pack bestanden maken en ook andersom!
Nadat je dit installeert moet je 's3su pack' opstarten, een .package bestand en een output .Sims3Pack bestand invoeren.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties