Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Kan de sims niet meer spele na her-instalatie!!

Ik heb gister de sims eraf gehaald.. de helft handmatig en de andere helft via het revon programma.. Nu nou ik het weer terug zetten, al 3 keer geinstaleerd maar ik krijg steeds die melding dat ik in het logboek moet kijken..
Als ik het basisspel instaleer kan ik wel gewoon het startscherm openen en 'waarschijnlijk' ook spelen (nog niet geprobeerd, want ik wou alles instaleren) dus toen ik ambities daarna ging instaleren wat ook lukte en ik daarna op het icoontje klikte kwam ik bij het start scherm en kwam er een fout dat ik moest kijken in het logboek. wat ik wel heel vreemd vond is dat ik in het startscherm ook nog eens 3 icoontjes zie staan.. 1 van het basisspel, 1 van ambitities en 1tje van wereld avondturen, terwijl ik die verwijderd heb:o:(

Ik heb bij de her-instalatie, de sims dus verwijderd van de C; schijf en geinstaleerd op de E: schijf vanwege de ruimte.. zou dit het probleem zijn??:( ik wil gewoon weer kunnen spelen..
Ik heb een backup van alles gemaakt dus als ik radicaal alles eraf moet gooien doe ik dat ook maar kan iemand mij please uit leggen hoe ik dat moet doen??! ik word gek:(

Ik had wel iets gelezen dat je na elke instalatie je game up-to date moet maken maar er staat dat hij up to date is..:( Zou het te maken kunnen hebben met de patches die misschien nog ergens in me computer staan waardoor hij hem niet pakt:(
Ik wil graag weer spelen en ook met caw aan de slag kunnen gaan.. maar als ik op mezelf moet wachten zit ik hier volgend jaar nog..:( Ik heb altijd problemen met de sims:(

Please IEMAND HELP me:(

Liefs, Mimi
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Kan de sims niet meer spele na her-instalatie!!

Sorry voor de dubbelpost..

Ik heb vandaag de sims eraf gegooid en via een gids op het forum gekeken wat ik moest doen. ik heb ook mijn schijf gede-fragmenteerd en dat zou het probleem moete oplossen.. nou niet dus..:(
Alles ging goed, en ik kreeg zelfs een melding over de ea download manager of ik die wou instaleren en dat had ik gister niet gehad. dus ik ging de goeie kant op dacht ik.. maar niets was minder waar.. toen hij die update had gedaan die in beeld kwam dacht ik even kijken of ik kan spelen, en kreeg ik weer die melding over het logboek:(

Ik ben radeloos.. is er dan echt niemand die me kan helpen.. ik wil simse:(

HELP pleaseee
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Kan de sims niet meer spele na her-instalatie!!

en als je nou alles opnieuw installeert dan, en dan tussen elke game door die je hebt even patcht?

dus bijvoorbeeld

Sims 3 BaseGame *Patch* Sims 3 Wereldavonturen *Patch*

dus gewoon na elke game die je installeert even updaten, zelfs al heeft die dat gedaan, beterdubbel dan niet toch?
ikhoop dat je het snapt wat ik bedoel. ;)

Weergave- en sorteeropties