Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

semsem
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 21:23

HELP mijn downloads doen het niet

Ja na de laatste keer dat ik mijn sims 3 wereldavondturen heb geupdate werken mijn downloads niet meer alles is gewist en als ik iets wil installeren werkt ie niet en dan staat er systeemfout HELP?!

Versie: 2.16.6.012032
Computer: MAC
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: HELP mijn downloads doen het niet

Dat is wel vreemd ja. Even een vraag over de package bestanden.
Staan deze bij jou nog in de programfiles map of heb je ze al op de nieuwe manier, dus via "mijn documenten" geinstalleerd? (Met ook daar de 'Mods' map en het resource bestandje.

Kijk anders even hier:
Package bestanden installeren na laatste Patch

En hier:
Sims3Packs werken niet meer!

Hoop dat je er mee vooruit kunt.
semsem
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 21:23

Re: HELP mijn downloads doen het niet

Nee dat helpt niet echt, ik heb een mac dus dat zit allemaal heel anders in elkaar dan heb ik gewoon een venster met downloads en dan klik ik dubbel op het sims icoontje en dan start de download, maar ik krijg niks geinstaleert want dan staat er steeds kritieke systeemfout..
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: HELP mijn downloads doen het niet

Lastig hè met een Mac. Niemand die weet wat je ermee aan moet. Zelf weet ik er ook bijna niets vanaf - je moet er tenslotte een hebben om de ins en outs ervan te leren. MAAR op het internet is die kennis vast wel ergens te vinden, dacht ik.

En ja, probeer eens wat te snuffelen op dit subforum. Hopelijk vind je daar een antwoord, of als het er niet staat, registreer (gratis) en stel daar je vraag.

Bij MTS dus: https://www.modthesims.info/forumdisplay.php?f=552

succes!
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Elien98
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
zo 14 aug 2011, 19:14

Uitpakken?

Hey! Ik heb even een vraagje. Ik heb pas de sims 3 gekocht en ik wil leuke nieuwe dingen downloaden. De sites waar je kan downloaden weet ik, alleen als ik het heb gedownload, weet ik niet hoe ik het uit moet pakken. Ik weet wel dat je dat met winrar moet doen, maar waar moet je dan op klikken?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties