Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Poseplayer

Hey mede simmers!

ik heb een vraag namelijk over de poseplayer..

nou, ik heb dus op m'n iMac de poseplayer staan maar die doet het dus niet.. en Chaos mod enzo ook niet. :S nou ismijn vraag dus; kan Poseplayer wel uberhaupt op een mac?

Als dit in een verkeerd topic of whatever staat; Sorry! :$ ik weet gewoon even niet waar ik het anders moet plaatsen. ;o
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Poseplayer

Hij had eigenlijk in mijn downloads werken niet moeten staan :3

Maar volgens mij zou ie het gewoon moeten doen, bij iemand met een mac deed ie het geloof ik..
Maar dat weet ik niet zeker..

Edit; Ja, bij iemand anders deed hij het wel .. Bij mij deed de poseplayer het eerst ook niet, en met de installatie van Levensweg in een keer wel..

Laatst gewijzigd door Simsfreak op zo 24 jul 2011, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Poseplayer

Ik heb hem even voor je verplaatst. ;)

Maar zoals hierboven al wordt gezegd, zou de poseplayer het gewoon moeten doen op een mac. Doen andere .package bestanden het wel (als je die hebt). Misschien dat je het framework (die mappen en resource.cfg ) niet goed hebt opgezet. :S
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Poseplayer

oh woops sorry :$! nouu.. dat is noujuist het rare, mijn resource enzo staan allemaal goed want m'n andere .packages doen het wel, maar Awesomemod leest die wel maar dan start m'n spel niet op maar das een ander verhaal, maar bij Poseplayer krijg ik steeds die melding van Geen interacties beschikbaar ofzoiets..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Poseplayer

Heb je wel het goede framework?
Als je naar het topic van de Choas mod gaat, zie je dat je een speciaal framework nodig hebt.
Die heb je ook nodig voor de PosePlayer ;).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Poseplayer

nou.. ik had dus die tut over de Poseplayer gevolgd en PRECIES gedaan wat der stond.. maar ik krijg serieus elke keer die melding van 'Geen interacties beschikbaar' -.-
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Poseplayer

In dit topic word uitgelegt hoe je de Choas Mod moet installeren, onderin staat iets over een framework, doe dat ;)
Ik had hetzelfde, en toen werkte hij wel (:
Ik hoop dat hij werkt!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties