Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Default ogen?

Hoi!

ik had eerst nog default eyes gedownload.. maar nu wil ik ze der dus uit hebben, maar wat blijkt nou; ik kan ze nu dus nergens meer vinden? en het waren Packages, volgens mij waren het de Oh My Tiffany eyes set (Van ModTheSims) maar dat waren ze dus niet.. en zelfs met de zoekfunctie 'eyes' of 'default' vind ik ze ook niet.. enig idee hoe ik ze van m'n Mac krijg en weer nieuwe ogen kan installeren?
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Default ogen?

Gewoon stuk voor stuk door de downloads gaan denk ik. Bij mij werkt de zoekopdracht ook niet altijd in de Downloadsmap.
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Default ogen?

Heb je gewoon gezocht IN de packages map? Ik vind ze daar namelijk wel altijd ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Default ogen?

Als je ze nog een keer download en verplaatst naar de goede map, zou er een melding moeten komen dat het bestand er al in staat... Dat doe ik nog wel eens als ik niet meer zeker weet of ik iets al geinstalleerd heb of niet. Dit kan alleen als je niet de naam veranderd hebt.

Andere mogelijkheid: Heb je misschien de dashboard tool gebruikt na het installeren? Het kan zijn dat de download corrupt, beschadigd of niet goed is en dat hij al verwijderd is.
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Default ogen?

De dashbord tool? Die ken ik niet... Maar ik had bij zoek in Snow Leopard had ik ingetypt esc, default, en toen eyes.. En alle 3 0 resultaten.. Ik weet het echt niet meer.. Ik zal wel is heel m'n package map handmatig afgaan, kijken of ik het dan wel vind... Ik hoop het teminste.

Weergave- en sorteeropties